Vraag

uitgelachen door mijn kleine piemel.

  • 16 December 2020
  • 1 reactie
  • 1023 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben een jongen van 15 jaar.

Ik heb een zus die een vriendin op bezoek had. Ik had net gedoucht en wilde me gaan aankleden toen kwam inneens die vriendin van mijn zus binnen. Ik schaamde me dood. Snel hand ervoor houden. Maar ze had mijn piemel al gezien. Zo genant. Ik heb best wel een kleine piemel en daar schaam ik me behoorlijk voor. Ze moest lachen en zei dat ik een kleintje heb. Die twee meiden bleven de hele dag maar zeggen: (mijn naam) heeft een kleintje op een plagerige toon. 

Wat moet ik nou doen? Dalijk gaan ze het tegen andere zeggen. Help!


1 reactie

Ik zou met haar gaan praten, om vooral te zeggen dat je niet wilt dat ze het doorvertelt. Volgens mij vond ze het eerder opwindend om een naakte jongen te zien. Op die leeftijd gaan de meeste mensen wel aandacht geven aan de lengte, maar als je iemand graag ziet, maakt de lengte of vorm echt niet uit. Ik snap dat je je er wel voor schaamt, maar waarschijnlijk groeit jouw piemel nog (vooral in de dikte) tegen je 20 ongeveer. En de lengte wanneer hij slap is, zegt ook niet veel.

Ik zou gewoon gaan praten, gaat super vreemd zijn, maar dat is het beste. Ik denk dat ze het spannend vonden, omdat je zus ook mee deed. 

Reageer