Vraag

uit de kast komen als non-binary

  • 3 May 2018
  • 9 reacties
  • 382 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey allemaal
heeft iemand een tip om uit de kast te komen als non-binary/genderqueer naar mijn ouders????

9 reacties

Nou heb ik hier niet heel veel verstand van, maar...... wat is non-binary?? ( dit is gewoon oprechte intresse ) als ik het weet kan ik je miss verder helpen
Ehm...
Om de vraag van @Asy Silivana te beantwoorden,
Ik doe hier enigzins een gok, omdat de wikipagina's lastiger zijn te ontcijferen dan een oud-Griekse tekst:
Non-binary betekent min of meer dat het buiten de "binary" genders valt.
Dat zijn dus mannelijk/vrouwlijk.
Zoek het altjeblieft niet op, want het is heel lastig om meer dan een minuut die pagina's te bekijken zonder een discussie te starten.

In ieder geval:

@Finnoniem,

Waarom beschrijf jij je als non-binary?
Haha,
Ik heb net ook al even op wikipedia gekeken.
Ik denk dat oud grieks makkelijker is dan wat daar staat.

En Finnoniem, ik wil je heel graag helpen, maar dan moet ik wat meer weten over je personlijke situatie en hoe je puders op dat soort dingen reageren
Ik denk dat ze opzich goed reageren maar dat ze het niet begrijpen want ik wil me ook anders kleden en ik wil dat mij stem hoger word dus ik weet niet echt hoe ze daar op gaan reageren en ik wil ze niet teleurstellen.
Finnoniem,
Is het een optie dat je langzaam op die andere manier gaat kleden? Dan vinden je ouders het niet zo raar omdat je al een tijdje die soort kleding draagt als je het verteld.

Met je stem hoger worden is een beetje een probleem. Hoe wil je dat gaan doen?.

Ik denk dat je ouders best positief zullen reageren omdat ze van je houden! ze zullen je vast zo gied mogelihk willen helpen

Sycces
~Asy
Ehm....

Voor zover ik weet kun je je stem niet lager krijgen.
Daarom kunnen mensen puberteitsremmers krijgen, om de baard in de keel bijvoorbeeld uit te stellen.
Hi,
ik ben (denk ik) ook non-binary! Ik heb het gister aan mijn moeder verteld, dat was lastig maar ze begreep me helemaal, ik zou er dus gewoon voor gaan leg uit hoe je je voelt. Vertel wel wat non-binary is (dat ze je niet fout begrijpen)
succes!
Ik moet jullie helaas teleurstellen maar er is geen wetenschappelijk bewijs dat non binary ook echt bestaat dus misschien ben je gewoon in de war?

Reageer