Vraag

Uit de kast komen!

  • 3 July 2020
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Badge

Hoi, mijn laatste topic ging over het uit de kast komen en zelfacceptatie.

Ik heb besloten om binnenkort uit de kast te komen!

Mijn ouders accepteren mij toch wel.

Wat is de beste manier om dit te doen?

Alvast bedankt!

 

Anonymous07


3 reacties

Badge

ik weet niet wat de beste manier is miss kun je het je mentor vertellen en dat je mentor het aan de klas verteld maar dat je het je vrienden gewoon  zelf vertellen???

 

maar wat je ook doet ik ben blij dat je durft uit de kast te komen en ik sta altijd aan jouw kant

 

sterkte topper

Badge

Ik ben al naar mijn mentor uit gekomen ( zij is namelijk lesbisch, dus wou ik het eerst aan haar vertellen)

Ik had wat duidelijker moeten zijn maar ik bedoel het uit de kast komen naar je ouders toe.

 

Groeten,

 

Anonymous_07

 

Hey anonymous_07

 

Er zijn een hoop manieren om uit de kast te komen. Directe en indirectere manieren. Als je bijvoorbeeld stevig je schoenen staat zou je bijvoorbeeld eenvoudigweg tijdens het avondeten uit de kast kunnen komen, gewoon door het te vertellen, maar als je wat verlegener bent is een video, briefje of berichtje waarmee je uit de kast komt misschien meer jouw ding. Je hebt dan weer wat creatievere personen die een cake voor het gezin gaan bakken met daarop regenboogglazuur, als teken van de LGBTQ+ community. Bekijk maar eens wat je bij je vindt passen :slight_smile:  Elke methode is even goed, zolang jij je er maar prettig bij voelt. 

 

Misschien dat je mentor nog ideeën heeft om mee uit de kast te komen? In ieder geval fijn dat je haar steun al lijkt te hebben. 

 

Gr. Kenshin

 

Reageer