Vraag

uit de kast komen?

  • 25 March 2020
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi allemaal,

Ik ben 14 jaar oud en ik ben lesbisch. Heel veel kinderen uit mijn klas en vrienden weten al dat ik lesbisch ben, alleen mijn ouders weten het nog niet.  Ik weet dat ze goed zullen reageren omdat het hun niet uitmaakt op wie ik val. Ook zei mijn moeder vroeger altijd al van die dingen zoals als het niks word met de jongens kan je altijd lesbisch worden. Maar toch vind ik het heel erg spannend op het hun te vertellen.  :/ Heeft iemand tips hoe ik het hun het beste kan vertellen? 

liefs mij <3 🌈


3 reacties

Badge

Hey,

Dit is zeker lastig. Maar geloof me je ouders reageren sowieso goed. Hoe een vriendin van mij het heeft gedaan is er en soort spel van maken en dan je ouders dit laten spelen. Of het aan de keuken tafel vertellen "pap, mam ik heb jullie iets te vertellen ik ben uit de kast gekomen en val op meisjes". Wat je natuurlijk ook kan doen is een vriend of vriendin mee vragen naar huis en dat die er op dat moment er voor je is. Wat voor jouw goed voelt is goed 💕

 

Super knap dat je dit zo deelt ❤ 

Reputatie 5
Badge +4

Ik denk dat je ouders wel goed zullen reageren, je zou wat @Anoniem-xx.3  al zei een vriendin mee nemen, dan is het makkelijker. Je zou het aan tafel kunnen vertellen. 

Heyy

Als je het niet echt wilt zeggen ,wat ik ergens wel begrijp , kun je het in een brief zetten en dan bv op de keukentafel leggen als je naar bed gaat. Dan weten je ouders het maar moet je er niet direct over praten ( tenzij ze naar je kamer komen dan). Hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes

Kaas123

Reageer