Uit de kast

  • 27 March 2019
  • 7 reacties
  • 241 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey mensen

ik ben net uit de kast gekomen voor me broer maar durf niet aan me moeder te vertellen is miss een idee dat ik als ik een vriendje heb dat ik same met hem het vertel dat ze het ook begrijp

7 reacties

Hey!

Je hebt net aan je broer verteld dat je op jongens valt, maar nog niet aan je mama.
Ik vind het een heel goed idee om dat te doen met je (toekomstige) vriendje!
Je kunt het natuurlijk ook al nu doen, bv. samen met je broer. Zo valt er misschien voor jou wat stress weg.
Hier vind je een heleboel goede tips om dit te doen, van op het forum van "wel jong-niet hetero".
Homo zijn is echt helemaal oké, en probeer het dus gewoon te vertellen op ene manier waar jij je goed bij voelt. Vaak is het zo dat ouders het eigenlijk zelf al langer doorhadden 😉 .

Groetjes
Lot
Maar me ouders zien me een keer in de maand dus echt door hebben ze denk ik niet
Waar ben je bang voor dat er gaat gebeuren?
Het is heel normaal! Ik snap dat je het spannend vind om te vertellen, maar vraag anders aan je broer of hij je erbij wilt helpen of erbij wil zijn als je het gaat vertellen. Ik denk niet dat je ouders raar op gaan kijken hoor!
Het gaat je lukken! x
Ben bang dat me moeder niet het niet goed vind en dat ik contact met haar verlies
Tuurlijk vind ze dat wel goed! En ander heeft ze jou toch maar gewoon te accepteren zoals je bent
Oke
hai

je bent bang dat je moeder je je niet zou accepteren als je zegt dat je op jongens valt.
je hebt het je broer vertelt. is het niet een idee om eerst aan je broer te vragen wat hij denkt wat je moeder er van vind. en als hij denkt dat ze het goed zou vinden kan je aan hem vragen. of hij er bij wilt zijn als je het vertelt dat hij je aan kan vullen en als het lukt kan hij het van je over nemen.

ik denk dat je moeder het belangrijk vind dat je gelukkig bent. en wat maakt het nou uit welk slacht dat persoon heeft waar jij gelukkig mee gaat worden

misschien is het handig om het er ff met je broer er over te hebben

groetjes
bella

Reageer