Vraag

Twijfel

  • 31 March 2017
  • 3 reacties
  • 392 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben een jongen maar dat wil ik eigenlijk helemaal niet. Ik voel me al een meisje want ik draag alleen maar meiden kleren (zoals: lange laarzen met hoge hakken nepborsten, mini rokjes en nog veel meer). Iedereen in mijn omgeving weet hier ook van en iedereen vindt het normaal en pest mij er niet mee. Op school hadden wij een keer een dag dat de jongens en de meiden apart seksuele voorlichting kregen. Ik vond het wel fijn dat mijn school mij in deelde bij de meisjes. Ik voel me echt een vrouw en ik twijfel nu of ik me laat ombouwen tot en echte vrouw. Maar als ik dat wil doen wacht ik nog wel tot me 18e maar tot die tijd twijfel ik nog steeds. Ik zou het zelf wel fijn vinden als ik niet meer met pruiken en heel veel make up op straat hoef. Misschien weet een van jullie raad?
Ps: ik ben 17 jaar

3 reacties

Je moet gewoon doen waar je jezelf het best bij voelt. Laat je omgeving/maatschappij jou niet veranderen!!
Kijk eens naar het programma 'Hij is een zij', op npo.nl kan je dat terug zien. Dat gaat over meer mensen die zich voelen zoals jou, misschien helpt dat, zodat je weet dat je niet alleen bent! Daarnaast zou ik er met je ouders over praten. Doe vooral wat voor jou goed voelt!
verschilt per persoon ik houd ook van meidenkleding hoge hakken en makeup maar ik wil geen meisje zijn

Reageer