Skip to main content
Vraag

trio op vakantie

• January 19, 2026
  • 5 reacties
  • 1205 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik was afgelopen vakantie in Oostenrijk wezen skiën met m’n familie en mijn vriendin en de vriendin van m’n broertje.  We waren gaan apres skiën met z’n allen dat was heel gezellig alleen toen raakte ik dronken en m’n vriendin en de vriendin van m’n broertje ook. Wij gingen toen terug naar het appartement en hebben toen een trio gehad ik vond dit heel lekker alleen de vriendin van m’n broertje die wilt nu vaker seks met mij alleen ik weet niet of mijn vriendin dat oké vind. Hebben jullie tips?

5 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 19, 2026

WAT?? 🚩🚩

Je moet niks doen met haar en je broertje oprecht informeren. Zij is een walking red flag. Wanneer ze met haar vriendjes broer seks wilt is dat erg.

Dpro
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • January 19, 2026

ja kan dit alles behalve goed keuren

ik snap dat t chill was, alleen zij is van je broer. en ik zou het persoonlijk niet heel chill vinden als mijn vriendin vreemd gaat met mijn broer, kijk jou vriendin is er bij geweest. dus ja, daar kan je t een keer mee over hebben, maar dat lijkt oke. aleen je broer moet je echt hier over vertellen.

ik hoop dat je geen ruzie krijgt met m

succes

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • January 20, 2026

Als het waar is ben ik het helemaal eens met ​@ghast

Liefs Yusa 😘

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 20, 2026

Dat dat meisje vakeer seks met je wil, mag ze zelf beslissen want ze is niet het bezit van je broertje.  Maar je vriendin en je broertje zullen dat niet zo leuk vinden en moet jij je afvragen of een paar keer seks opweegt tegen misschien gedumpt worden door je vriendin en ruzie met je broertje.

Is het trouwens nog wat geworden met de vriendin van je vriend in je andere topic?

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 21, 2026

Hey 

Ik Had met ex en haar beste vriendin een paar keer trio gedaan en dat meisje wilde ook met alleen het doen  en ze  stuurde via snap foto's van haar borsten  ze wachten op jou. Ik had gezegd dat gaan we niet wel daar door ruzie met ex