Skip to main content

Trio: moet iedereen meedoen?

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • 422 reacties

Ik zit soms te bedenken hoe het zou zijn om een triootje te doen.  Ik heg  concrete plannen hoor, ik vraag me gewoon af hoe dat zou zijn.  Zowel  een meisje als een jongen erbij  lijkt me wel geestig. En dan wel zo dat iedereen aan iedereen zit.  Ik zou mijn vriendje wel eens aan een andere jongen willen zien zitten frunniken en zelf ben ik nieuwsgierig hoe het zou zijn met een meisje. Hebben jullie al een trio gedaan (of met meer) en hoe was de taakverdeling?  Of zou je het wel eens willen en in welke samenstelling: vvm, mmv, mmm, vvv?

15 reacties

Ander
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 44 reacties
  • 2 maart 2025

Eerlijk denk (of droom) ik daar ook wel es van, maar dan meer dan trio, mss wel 5 of 10 zelfs  -  Ik zou het wel bij voelen kijken frunnikken masturberen houden dus geen geneuk, een soort groepsontdekkingsreis met leeftijdgenoten, een mix van V en M en wel duidelijk afspraken vooraf en geen foons/cams in de buurt. Maarja dat komt er hoogst wss nooit van :-) Als het een trio moet zijn zou ik wel VMM doen, dan kan ik met de 2 geslachten spelen zegmaar 😆

(Ik heb wel een jongere vriend die beweert dat hij een soort sexclubje kent waar zulken dinges gebeuren in iemand zijn tuinhuis-mancave maar ik geloof er niks van)

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 144 reacties
  • 2 maart 2025

Ik heb een paar keer sex gehad met mn ex en zn broer. Geilste wat ik ooit heb gedaan, maar het is ook wel heel vermoeiend. Het is lastig om de jongen te pijpen terwijl je  van achter geneukt word. Ik vind sex 1 op 1 wel fijner.

Ik zou het nog wel willen doen met mn vriendje en mijn bff tegelijk en dan ook showtje geven aan mn vriendje zegmaar.

Liefs

Kim

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 103 reacties
  • 2 maart 2025

Hey

Ik heb nou paar keer afspraakjes gehad wat mage geil was met mijn beste vriendin en haar vriendje  dat was met twee meiden voor hem was wel mage geil wat wel is leuk ons cup maat is het zelf hij was meer een  borsten🍒 jongen.
Wat ik niet weet of het leuk is met twee jongs misschien voor in de toekomst  twee jongs uit mijn vorige klas die zouden wel willen dat moest via een andere jongen hooren.
Wat zou je zelf dan willen  Diana

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 422 reacties
  • 2 maart 2025

@Sannelief ik zou zowel met meisje als jongen erbij willen proberen. Uit nieuwsgierigheid en 1 keer van elk is waarschijnlijk voldoende.  Mocht het er nooit van komen is dat dan maar zo en ik ga niet speciaal op zoek, het zou gewoon fijn zijn om een keertje te doen (hoop ik).

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 103 reacties
  • 3 maart 2025

Hey    Kim1

Het klinkt wel super  twee jongs dat lijkt mij ook wel keer leuk om te doen dat er twee jongs zijn die  jouw  lichaam geweldig  vinden had zijn broer er om gevraagd of jullie aan hem en hoe oud waren toen  jullie als vragen mag

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 103 reacties
  • 3 maart 2025

Hey    Diana

Je kan je misschien  je beste vriendin vragen of andere vriendin of een vriend van hem als dat ziet zitten

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 422 reacties
  • 11 maart 2025

@Sannelief nee, ik zou echt niets met mijn beste vriendin willen doen. We zijn zo close dat het een beetje zoals seks met mijn zusje zou zijn - no go.

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 37 reacties
  • 12 maart 2025

Hallo ​@Diana 

Ik heb zelf alleen ervaring met VVV en er was niet echt een vooraf afgesproken taakverdeling maar dat was grotendeels omdat ik het niet deed met een partner maar gewoon met vriendinnen.

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 422 reacties
  • 12 maart 2025

@Jane Doe tm : ja VMV en MVM zou ik natuurlijk met mijn vriendje en nog iemand anders doen. Voor VVV ligt dat natuurlijk anders maar ik acht de kans wel heel klein dat dat er ooit van komt - al ben ik wel heel nieuwsgierig naar hoe dat dan is.

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 37 reacties
  • 12 maart 2025

Heb er zelf alleen maar positieve ervaringen mee gehad, denk niet dat het oke is om in veel detail te treden maar het voelde heel teder naar mijn mening.

Diana
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • 422 reacties
  • 12 maart 2025

@Jane Doe tm dat klinkt mooi: tederheid is voor mij het belangrijkste bij seks.  Bij één keertje gebleven?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 103 reacties
  • 12 maart 2025

Diana 

Ja dat snap ik wel 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 103 reacties
  • 12 maart 2025

Jane Doe tm

Met mijn twee best vriendinen ook gedaan we hebben elkaar met tederheid behandeld het zo super mooi 

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 37 reacties
  • 12 maart 2025

@Diana Het is wel vaker gebeurd maar de andere keren waren meer Kink related namelijk. Elke keer was wel heel erg liefdevol nogsteeds, zie het als positieve ervaringen.

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 37 reacties
  • 12 maart 2025

@Sannelief  Erg blij dat te horen, mensen zijn te negatief over tederheid in sexuele handelingen zoals dit.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen