Skip to main content

Trio met campingvrienden

• November 6, 2025
  • 4 reacties
  • 1351 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik was op de camping met een campingvriend en zijn vriendinnetje. We gingen stoeien in mijn tent en toen trok het vriendinnetje van mijn vriend zijn broek naar beneden. Toen deed zij ook haar broek uit en vroeg of ik het ook wilde doen. Dat deed ik natuurlijk. Ze zei dat ze zag dat ik een mooie lul het en vroeg of ze hem vast mocht houden. Ik was er wel onzeker over maar zei toch wel ja. Toen hield ze mijn lul vast eerst nog door de onderbroek heen maar die lag snel op de grond. Daarna begon ze te trekken en kleedde ze zich uit, mijn vriend had zich inmiddels ook uitgekleed en kneep in haar tieten. Ze zij dat ze wel eens een trio wilde doen en dan kwam toen. Eerst wilde ik het niet maar achteraf gezien wil ik wel nog een keer eigenlijk, maar ik durf het niet te vragen. Hebben jullie nog tips?

4 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 6, 2025

Ik weet niet of ik dit moet geloven... In je andere topic zei je nog dat je geschokt was door alleen gepijpt worden. Ik weet het ook niet hoor... Sorry als ik het mis heb. 

Als het wel waar is: als jij nog eens wil vraag het dan. Oke dat is misschien genant ofzo maar hoe je het hier schrijft klinkt het alsof het eigenlijk wel vanzelf ging dus misschien gewoon weer "stoeien"? 

xxx Yusa 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 6, 2025

ja, ​@Yusa: sommigen hier hebben een levendige fantasie.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • November 6, 2025

*Onnodige quote verwijdert door de Kindertelefoon*

@Yusa  Ik was geschokt door gepijpt te worden omdat ik dat niet had verwacht en eigenlijk niet wilde, dit vond zeker leuk en gaf ik zelf meer toestemming 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • November 8, 2025

Hey 

Wat leuk voor je ik hoop dat leuk vond maar ik dacht dat je vriendin had