Vraag

Trio

  • 22 February 2019
  • 6 reacties
  • 2352 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vriendje en ik willen binnenkort een triotje gaan doen met zijn beste vriend. Dat lijkt ons heel geil. Ik vroeg me alleen af wat handig is. Ik heb een spiraaltje in voor de anticonceptie. Mijn vriendje kan me altijd neuken zonder problemen, maar is dat handig met die andere jongen? Kan hij gewoon in me klaarkomen, of moet hij een condoom om?
En hoe zit het met mijn vriendje? Moet hij ook een condoom om?

6 reacties

Badge +1
Hey hey

je kan het beste doen dat de jongen een condoom moet gebruiken.

groetjes XXX
Dank je Annolieverd! En als mijn vriendje die jongen neukt, moet die dan ook een condoom om? Mijn vriendje heeft geen soa’s maar kan die die krijgen van die jongen? Of kan die die alleen krijgen als die zelf geneukt wordt?
Wat leuk dat jullie een trio gaan doen
Je vriendje kan een soa krijgen als hij geneukt wordt of als hij de andere jongen neukt dus een condoom voor video jongens is handig
Ik had persoonlijk gewoon een doosje condooms mee genomen zodat je kan wisselen van condoom wat je moet een condoom niet een 2x gebruiken
Ik heb t met m’n vriendje erover gehad en hij wil die jongen ook graag neuken. Hij vind het ook handig om een condoom om te doen. We hebben daarom maar weer condooms gekocht. Die hadden we al een half jaar niet nodig gehad haha.

Hebben jullie nog tips voor een trio verder?
Badge +1
Hey @Sha

mijn advies ik ook voor de andere jongen een condoom te gebruiken.

groetjes XXX
Dank voor de adviezen! Ik heb m’n eerste trio gedaan. Mijn vriendje heeft ook een condoom omgedaan toen hij die andere jongen neukte. En natuurlijk had die jongen de hele tijd een condoom om.
Het was trouwens echt heel lekker en geil om te doen. Vooral toen ik aan 2 kanten tegelijk geneukt werd was heerlijk en ik vond het ook geil om te zien hoe die twee jongens seks hadden met elkaar. Ik kan t iedereen aanraden!

Reageer