Vraag

trekken jullie af op vakantie

  • 2 August 2019
  • 14 reacties
  • 6143 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Het is nu voor iedereen wel zomervakantie. hoe trekken jullie af op vakantie deel pls je ervaringen. Denk aan badhuis, in de tent/caravan, strand/zwembad, wc

14 reacties

Het is nu voor iedereen wel zomervakantie. hoe trekken jullie af op vakantie deel pls je ervaringen. Denk aan badhuis, in de tent/caravan, strand/zwembad, wc
Ik ben vorig jaar niet op vakantie geweest maar dit jaar ga ik wel. Ik Kan het echt niet meer dan een week uithouden zonder ff lekker gaan rukken. Maar het slimst lijkt mij In een wc, als je openbare douches hebt dan daar (ik slaap met me zusje en ouders in 1 kamer in een hotel dus voor mij worden die opties het niet echt) in het zeembad is ook een aanradar (ik heb laatst zelf zitten aftrekken onder water het is raar/moeilijk maar wel leuk

Maar dus het slimst lijkt mij:
-Oopenbare wc
-Stiekem in de tent/caravan (zorgt voor spanning en lijkt mij persoonlijk heel leuk/geil)
-Openbare douche
-Hokjes op het strand (omkleed hokjes bijvoorbeeld)
-Zwembad (eigenlijk gewoon overal)

Hoop Dat ik je een beetje heb geholpen

Zal je misschien na je vakantie kunnen vertellen hoe het gegaan is dan hebben andere mensen die deze topic bezoeken extra info
Heyo,

Ik ben nu 5 weken op vakantie in Kroatië. Als ik trek doe ik dat meestal gewoon in de tent, als je de buiten kant wat breder maakt dan valt dat niet zo op. Bij mijn tent kon dat niet. Maar ik doe het gewoon als nog. Dat maakt het ook spannender, je wilt niet te hard gaan zodat iedereen je heen en weer ziet gaan, maar je kan ook niet te langzaam want dan ben je 3 uur bezig.

Gelukkig zit er een ander familie naast ons met een andere jongen, en die trekt zich elke avond af. We weten het van elkaar dus we maken ons geen zorgen als we elkaar horen. (No gay btw).

En als dat niet mogelijk is zou de douche nog een optie zijn.

Zwembad lijkt me geen goed idee, ooit was er een jongeman die dat ook had gedaan met resultaat dat verschillende (jonge) vrouwen zwanger raakte van hem.

In een zee kan wel een leuke optie zijn!

See ya!
Spookyzx
Ik ben nu ook op vakantie en mijn ouders en mn zusje gingen naar de winkel dus ik ben toen gaan aftrekken
Reputatie 3
Badge +2
Ik ging vorig jaar op vakantie naar Frankrijk en daar waren we op een camping en naast ons zat een Nederlandse familie met een meisje van een jaar ouder dan mij (13 dus) ze was heel knap en we vonden elkaar wel leuk want we gingen bijna elke dag wel naar het zwembad en ze kwam s'avonds wel eens in mijn eigen tent maar 1 keer was ik aan het omkleden en toen kwam ze men tent binnen en zag ze me naakt
Ik werd helemaal rood en kreeg een stijve en zij toen dat ze weg moest gaan en ik ging op men luchtbed liggen en toen kwam ze bij me zitten en begon met men lul te spelen
Ik vond het lekker en ging weer rechtop zitten en toen ging ze me aftrekken tot ik klaarkwam
2 dagen later had ze me nog afgetrokken in een van de kleedhokjes bij het zwembad
Jammer genoeg moest ze die dag daarna al naar huis, ik wilde nog wel vaker door haar worden afgetrokken maar ik heb haar daarna nooit meer gezien
Dat is dus mijn ervaring met aftrekken op vakantie
Anoniempie20, Als ik op vakantie ga zit ik meestal in een hotel. Dan trek ik mij dus gewoon af op het hotelbed. Ik heb dan toch een kamer voor mij alleen dus geen enkel probleem.

Groetjes, Jack.
Als mijn moeder in bad/douche gaat.
ik ga dan voor de spiegel op bed liggen en vinger mezelf.
als ze terug komt zit ik lkkr op bed yt te kijken.
niks gebeurd toch.. 😌
Hallo,
ja hoor! Heerlijk toch? Je bent lekker ergens anders en kan je helemaal even ontspannen, daar hoort masturberen natuurlijk ook bij! Dit kan je als je niet veel geluid produceert in een openbare wc doen als je bv op een camping slaapt, slaap je in een hotel? Kan je het natuurlijk ook doen waar je wilt. Tent gaat ook prima! Doe het gewoon lekker waar jij het fijn vind en er is niets aan de hand! Heerlijk toch? Ergens anders eens masturberen? Fijne (fap)kantie nog! 😂
Ik ben 2 weken naar italië en dat gaat dus niet lukken zonder te rukken. Maar ik ruk meestal in de douches
of op de openbare toiletten.
Niet gedaan, 2 hele weken clean gebleven en de dag dat k thuis kwam 3 keer klaargekomen
Ik trok mij zelf af onder de douche ik zijn dat ik wel alleen kon gaan douchen en dan gewoon weg spoelen met koud water anders blijft het plakken
Badge
Hey jongens en meisjes 🙂

Ik denk dat je het niet stiekem hoef te doen op vakantie.
Is maar hoe je opgevoed ben thuis bij ons heel vrij praten ook over sex en zo. Mijn ouders lopen ook gewoon best vaak bloot in huis ook hun vrienden. Dus nix sneaky of geheimzinnig doen.

Ben 7 dagen naar Zuid Frankrijk geweest om kanovaren en vissen. Heel eenvoudig gewoon in bed of douches buiten. 😜

Dus bij ons heel normaal en gewoon doen waar het kan👍



Tekst aangepast door De Kindertelefoon
Badge
Hey effe reageren

Ik denk weet zeker dat iedereen masturbeert. Sommige ouders zoals de mijne zijn super chill open minded.
Mijn pa maakt wel eens een grapje zo van.. je hebt een volle zak dat merk ik aan je. Ik zei enne kun je dat zien? Hij weer je hebt je tshirtje uit duss.. ik zie dat aan je tepels die zijn hard je bent geil jongen . Ik antwoorde.. WTF man jij hebt ook nog gelijk ik ga het nu doen op mijn kamer. Pa zei geen probleem 5 minuutje klaar? 😋

Ik was 14 dagen bij mijn oom gaan logeren daar kon ik vakantiewerk doen hij heeft een boerderij. Daar werkten ook 8 jongere Polen seizoen werk 3-6 maanden in de 20 ergens. Ik zweer het je ze deden handkarren meestal in bed.
Mijn oom zei tegen mij dat hij over masturbatie ook wat gezegd had tegen die werklui. Dit geldt ook voor mij hij nam aan dat ik als puber als dagelijkse noodzaak het deed schaam schaam.. 😳
Hij wou de bedden hygiënisch schoon houden dus ligt er op het matras een extra rubber matje. Bij een natte droom of afrukken is het sperma makkelijk te verwijderen. Je moest zelf dan alleen het rubber matrasbeschermer weghalen en voor bij de doucheruimte leggen. Die Polen sliepen allemaal naakt is veel te warm nu. En elke dag zag ik vieze slijmerige rubber matjes die deed hij snel wassen en drogen buiten. In de winter vertelde mijn oom grappig dat hij meer veel vieze sokken met sperma had of boxershorts.
het kan ook gewoon in de douche, badkamer op slot. hoppa
Ik 13j bijna 14j ben met buren papa mama dochter 12j en zoon van 16j . 8 Dagen in Ierland op Shannon-Erne varen met een huurboot . Die boten voor 6 mensen zijn best wel ruim en heel mooi . Alleen zijn de slaaphutten wat krap . Ik sliep bij de zoon Kevin van 16j . We hadden ons onze eigen douch en wc bij onze hut . Tussen de bedden was niet veel ruimte . Je heb geen provisie als je een hut deelt .
De eerste dag een paar uur na dat we vertrokken waren gingen we gewoon naakt zwemen . En zo was er niets meer om ons voor mekaar te verbergen of te schamen . We sliepen in boxer en ik kon Kevin bezig horen . We hebben dan ook we samen veel liggen fappen . Maar niet bij mekaar . Dus waar om zou je als je op vakantie bent niet masturberen ?

Reageer