Vraag

Trauma dankzij eerste keer

  • 19 October 2019
  • 6 reacties
  • 393 Bekeken

Badge

Hey Lezers, 

Een jaar terug heb ik mijn eerste echte ervaring gehad en die is helemaal mis gelopen. De zenuwen en mijn formaat (22cm) helpen niet mee. Ik kreeg hem namelijk niet helemaal omhoog en ze was te strak om goed er in te krijgen. Dat meisje heeft mij ervoor uitgelachen en het doorverteld aan de hele school.

Ik durf nu niet meer naakt te gaan voor een meisje in de angst om weer het weer te verkloten. Hoe krijg je hier zelfvertrouwen in? 


6 reacties

Niet kwaad want ik zie kaitjuh mag ik vragen als je misschien een transgender bent?

Niet kwaad want ik zie kaitjuh mag ik vragen als je misschien een transgender bent?

Ik bedoel niet kwaad worden omdat ik dit vraag omdat ik denk te weten hoe het komt maar wil liefst zeker zijn 

Hij hoeft echt niet per se transgender te zijn hoor. Heel veel mensen hebben last van zenuwen  en krijgen daardoor geen stijve. Het kan ook nog zijn dat die op jongens valt maar dat zou die denk ik wel weten. 

Badge

Nee. Bn niet trans, wtf man.

Ben geeoon bang dat k hem niet fatsoenlijk omhoog krijg omdat ik bang ben weer gepest te worden. 

Badge +1

Nee. Bn niet trans, wtf man.

Ben geeoon bang dat k hem niet fatsoenlijk omhoog krijg omdat ik bang ben weer gepest te worden. 

Focktop,

 

Als je teveel / tevaak trekt kan je indd problemen krijgen met het omhoog krijgen en jaaa das klote gap.

 

Joejoe

Nee. Bn niet trans, wtf man.

Ben geeoon bang dat k hem niet fatsoenlijk omhoog krijg omdat ik bang ben weer gepest te worden. 

Was niet slecht bedoelt ben zelf transseksueel maar door de vrouwelijke hormonen krijg ik die van mij niet altijd hard. 

Stress speelt een grote rol heb je stress wordt die ook niet zo hard 

Reageer