Vraag

Transgender seks

  • 30 September 2020
  • 5 reacties
  • 477 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Ik ben trans-meisje en ik heb vragen over seks met transgender

ik zou het zelf willen ervaren maar hoe kan dat?

Is hier iemand die ervaringen of advies heeft??? 

ik hoor het graag 

gr trans-meisje


5 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hi Trans-Meisje

 

ik ben zelf geen transgender maar wel nieuwsgierig hoe het allemaal gaat en eruit zit. 
 

wat zou je willen weten?
 

spijtig mag je hier geen gegevens uitwisselen. 

Reputatie 2
Badge +3

Inderdaad spijtig @Dje 

ik ben er dus ook nieuwsgierig naar hoe dat gaat, en wat voor een inichatieven (sorry ik weet niet hoe je dat woord moet spellen) mensen hebben bedacht. verder weet ik het allemaal wel. 

Gr geennaam5/trans-meisje die jammer genoeg anoniem moet zijn :(  doei

Reputatie 5
Badge +3

Mag ik vragen hoe ver je met de trans(itie) bent?

 

Reputatie 3
Badge +4

Ik ben trans-meisje en ik heb vragen over seks met transgender

ik zou het zelf willen ervaren maar hoe kan dat? Ik denk dat het gewoon gevraagd moet worden aan iemand die je leuk vind, want ik zou het niet doen, om het maar te doen, want dat is geen goede reden. 

Is hier iemand die ervaringen of advies heeft??? Ik denk dat iemand hier wel ervaring heeft er zijn zo veel mensen, maar ik niet sorry.

ik hoor het graag 

gr trans-meisje

 

Reputatie 2
Badge +3

Hey @Dje 

sorry dat ik zo laat ben met antwoorden.

Ik ben nu 12 jaar en ik heb helaas nog geen puberteitsremmers die krijg ik binnenkort (hopelijk)

daarnaast ben ik nog veel te jong voor operaties dergelijken dus ik ben nog ongeveer aan het begin van het traject (terwijl ik er nu al 8 jaar mee bezig ben) het is daarbij ook nog eens heel moeilijk, je moet oplossingen op heel veel dingen vinden bijvoorbeeld waar je je in de kleedkamers gaat omkleden. Dus ik zeg altijd tegen mensen: Wees blij dat je zo bent geworden!

 

Gr geennaam5

Reageer