Vraag

transgender lichaam

  • 13 May 2020
  • 3 reacties
  • 504 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hee, even een vraagje, kan een transgender een stijve krijgen? En misschien ook sperma krijgen? Want ja ze krijgen toch een piemel en ballen neem ik aan en iets van mannelijke hormonen?


3 reacties

@Annoniem0 . Zover ik weet is dit wel.

En kan dat. Denk ik. Anders kunnen sommige trsnsgenders geen kindere krijgen.

Ik ken zelf iemand die trans is. En die heeft ook een kind. Gewoon van zn eigenlijk zaad.

Dus geen adoptie of uit een buisje ofzo.

Groetjes Gebruikerc 

Hoi

 

Een transman, dus een jongen geboren in een meisjeslichaam, kan afhankelijk van de soort geslachtsoperatie een erectie krijgen. Hier bestaan ook hulpmiddeltjes voor. Een zaadlozing krijgen kunnen ze niet, aangezien ze in plaats van testikels een soort implantaten hebben. Die implantaten zitten er voor de vorm, maar produceren geen zaadcellen. 

 

Een transvrouw, dus een meisje geboren in een jongenslichaam, kan voor de geslachtsoperatie zo gewenst zaadcellen laten invriezen. Op die manier kan ze, ook later, op biologische wijze kinderen krijgen. Een transvrouw kan echter geen kind dragen of baren. 

 

Gr. Kenshin

Als je als een meisje geboren bent en een geslachtsoperatie krijgt tot ombouw jongen zal er in de penis een buisje getransplanteerd worden waardoor een erectie mogelijk is maar een meisje heeft geen prostaat dus ook niet de productie van sperma 

Als je als een jongen geboren bent en een geslachtsoperatie krijgt tot meisje en nog de penis hebt wil dat dus zeggen dat er een prostaat is en dus sperma geproduceerd kan worden laat je de penis ombouwen tot vagina is er dat je geen baarmoeder, eierstokken hebt en dus ook niet zwanger kan worden 

Ik ben een transgender meisje en  vind het niet erg dat ik geen kindje kan krijgen maar ik heb een penis dus ik kan nog altijd een kindje maken let wel op heb je een volledige geslachtsoperatie dan is niets meer mogelijk voor reproductie dus denk 2x voor je jezelf in je edele delen laat snijden 

Reageer