Vraag

transgender

  • 2 November 2019
  • 3 reacties
  • 249 Bekeken

Badge

Hoi ik heb al een tijdje het gevoel dat ik een meisje ben terwijl ik nu een jongen ben ik heb het gevoel dat ik liever een vagina heb en meisjeskleding draag en makeup op doen

Kan iemand mij alsjeblieft helpen


3 reacties

De vagina is helaas pas als je 21 zelf ben ik een transseksueel meisje en 15 door vrouwelijke hormonen sinds mijn 12de heb ik borsten maar als je geboren bent als jongen en een penis hebt denk niet dat dat verandert door die hormonen dat kan enkel door een geslachtsoperatie.

Ik ben jong begonnen en daardoor heb ik borsten kunnen groeien omdat in je groei de hormonen borsten vormt maar eens uitgegroeid lastig als je dan pas begint. Het is lastig op school tijdens zwemmen omdat we ons per 2 omkleden maar half meisje half jongen is wat lastig zetten ze me bij een meisje is de kans groot op een erectie ben bi dus ik zie ook graag meisjes.

Zetten ze mij bij een jongen dan veroorzaak ik erecties omwille van mijn borsten, gelukkig zit ik samen met mijn liefje in dezelfde klas dus gaan wij altijd samen. Ze weet het dat ik transseksueel ben en geneert haar niet want ze is mijn lief maar het is ook leren leven met pesterijen enkel laat je niet klein krijgen, voel jij je een meisje dan moet je ervoor gaan.

Badge

Taylor die hormonen zouden mij wel helpen want ik wil gewoon een meisje worden en daar zijn hormonen ook voor nodig

Taylor die hormonen zouden mij wel helpen want ik wil gewoon een meisje worden en daar zijn hormonen ook voor nodig

De hormonen zorgen dat je lichaam groeit naar dat van een vrouw enkel als jongen heb je een penis en dat verandert door die hormonen niet wat wel gebeurt is de groei van borsten, vrouwelijk uiterlijk en houd lichaamshaar tegen buiten de normale plaatsen, oksel, schaamstreek en licht op de armen en benen wat voor meiden meer donshaartjes zijn.

Het kost serieus wat maar omdat ik jong begon zijn de mannelijke hormonen grotendeels weg en dus ontwikkelt mijn lichaam zich naar dat van een vrouw en velen als ze me zien zeggen dat ik als een geboren meisje eruit zie maar hoe jonger je begint des te beter. 

1 ding is er wel ben je een jongen dan geen probleem omdat bedenk je je zijn borsten gemakkelijk weg te nemen maar ben je een meisje die een jongen wilt zijn de borsten kunnen ze moeilijk geven want het heeft tijd nodig. Ik wou niet vol gepropt worden met siliconen omdat die borsten zijn niet mooi symmetrisch en een vieze litteken blijft achter op de borst wat niet aantrekkelijk is voor de partner 

Reageer