ik ben een meisje van 12, ik heb me nooit een meisje gevoeld. van kleins af aan jongenskleren gedragen en ik heb meer de mentaliteit van een jongen. ik heb ook al een jongensnaam, maar ik heb mijn ouders nog niets verteld omdat ik bang ben en ik ben van mijzelf al niet zo'n praterstype. ik weet niet of ik later een jongen wil worden, het lijkt me geweldig maar anderzijds leef ik nu al 12 jaar met dit lichaam. ik twijfel heel erg en ik vind het heel eng en raar en spannend. heeft iemand tips ofzo?
Bladzijde 1 / 1
hai
je hebt je nooit een meisje gevoeld. je draagt ook altijd je hele leven jongens kleding. je doet ook alles als een jongen.
aangezien je jongens kleding draagt waar je ouders van weten. weten ze het wel. je hoeft het alleen officieel temaken.
ik denk dat het handig is om het wel tegen je ouders te zeggen. het is namelijk niet fijn als jonge zijnde borsten te krijgen en ongesteld te worden. daar kan je echt ongelukkig van worden. en als die andere vrouwelijke vormen.
je zou het via een briefje of een appje kunnen doen. zo heb ik dat gedaan.
ik hoop dat je hier wat aan hebt
groetjes
bella
je hebt je nooit een meisje gevoeld. je draagt ook altijd je hele leven jongens kleding. je doet ook alles als een jongen.
aangezien je jongens kleding draagt waar je ouders van weten. weten ze het wel. je hoeft het alleen officieel temaken.
ik denk dat het handig is om het wel tegen je ouders te zeggen. het is namelijk niet fijn als jonge zijnde borsten te krijgen en ongesteld te worden. daar kan je echt ongelukkig van worden. en als die andere vrouwelijke vormen.
je zou het via een briefje of een appje kunnen doen. zo heb ik dat gedaan.
ik hoop dat je hier wat aan hebt
groetjes
bella
Ik denk dat de tip die Bellablue gaf wel goed is! Je hoeft het alleen nog bekend te maken! Want hoe langer je het uitsteld hoe verder je als meisje groeit zegmaar en dat heb ik dus ook en ja ik moet het ook nogsteeds vertellen dat ik graag een jongen wil zijn. Maar kijk anders video’s op youtube misschien helpt dat!
als je moeilijk vind om het rechtstreeks te zeggen of bekend te maken (via app of briefje ofzo)
kun je ook hints gaan geven. bijv. meer praten over het onderwerp en dan kleine dingen net wat meer laten opvallen. of gewoon tijdens het eten ofzo zeggen dat je laatst iets las (nieuwsartikel ofzo), dan ff vertellen waar het over ging en dan vragen wat ze er van vinden.
dan weet je meteen hoe je ouders erin staan en kan het dus makkelijker worden. sowieso denk ik dat je ouders het geen probleem zouden vinden en steunen ze je waarschijnlijk.
kun je ook hints gaan geven. bijv. meer praten over het onderwerp en dan kleine dingen net wat meer laten opvallen. of gewoon tijdens het eten ofzo zeggen dat je laatst iets las (nieuwsartikel ofzo), dan ff vertellen waar het over ging en dan vragen wat ze er van vinden.
dan weet je meteen hoe je ouders erin staan en kan het dus makkelijker worden. sowieso denk ik dat je ouders het geen probleem zouden vinden en steunen ze je waarschijnlijk.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.