Vraag

transgender

  • 23 October 2018
  • 12 reacties
  • 376 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo ik ben (nu) een meisje en zou een jongen willen worden maar ik durf het tegen niemand te zeggen HELP ME PLZZZ

12 reacties

Heyy,
Waarom durf je het niet te vertellen? Ben je bang dat mensen het niet accepteren? Mijn advies is toch wel (sorry) om het aan iemand te vertellen. Dit kunnen je ouders zijn, maar ook je beste vriend(in), je mentor, vertrouwenspersoon etc. Ten eerste lucht het op om het gewoon eerlijk te kunnen vertellen en ten tweede kunnen jullie samen bedenken wat je verder kan/wil doen.
Succes!!
mijn advies is dat je het met kleine hints duidelijk maakt en op een gegeven moment zul je het toch echt moeten vertellen
Mijn tip is kijk transgenders op youtube👍🏻 ik vind dat ook vet interessant en ze praaten over wat je kan verwachten in een transitie en hoe ze hun famielie dit hebben laaten weeten👍🏻

Xx❤️👍🏻
ik durf het niet te zeggen omdat dan mijn ex erachter komt die behoort tot dezelfde vriendengroep en hij pest me alleen maar dus ik ben heel erg bang voor hem
Hoi broekstur!


Ik snap dat het heel moeilijk is om dit soort dingen te delen met anderen.. maar wat ik nu denk is dat je het tenminste aan je ouders moet vertellen want zij kunnen je daarmee helpen. En als je het alsnog verteld aan bijvoorbeeld iemand van school kan het ook gebeuren dat het overal door de school rondgaat. Mijn tip is om dit alleen tegen je ouders te zeggen.

Ik hoop dat ik je goed kan helpen! Succes xx😘
ik durf het niet te zeggen omdat dan mijn ex erachter komt die behoort tot dezelfde vriendengroep en hij pest me alleen maar dus ik ben heel erg bang voor hem

Misschien kan je eerst het pesten melden? Waarom wordt je gepest als ik vragen mag?
heyy sorry dat ik zo laatbreageer maar ik word gepest omdat ik een zwaar verleden is en mijn ex probeert daar misbruik van te maken maar ik heb nu een hele lieve vriend die mij leuk vind als jongen en als meisje en hij weet ervan maar het zit regelmatig wel nog dwars
hey hey
ik ben ook ftm dus begrijp je wel
maar ja fuck je ex en doe wat jou happy maakt (snap dat het moeilijk is)
en praat er over met iemand die je vertrouwt

ik ga morgen met m'n ouders naar het een instituut voor het informatie dag over genderdysforie en over hoe zo'n transitie traject in z'n werk gaat
ik raad jou dat ook aan (als je het er met jou ouders over heb gehad) want dan zullen zij het ook allemaal wat beter begrijpen en weten ze ook een beetje waar ze aan toe zijn (en die dag is alleen met kinderen/tieners dus geen volwassenen)

groetjes Ro
Ik had een vriend die ook van geslacht wilde veranderen. Hij heeft het wel verteld in ze klas tijdens mentor les. Iedereen begon te lachen en propjes te gooien met daarop getekend een lul met daarnaast een vagina. Nadat hij het heeft verteld kwam hij regelmatig naar me toe dat groepjes op school hem in elkaar sloegen en uitscholden. Als ik jou was zou ik dit voor je houden, tenzij je gepest wilt worden.
Reputatie 2
Badge +1
hallo ik ben (nu) een meisje en zou een jongen willen worden maar ik durf het tegen niemand te zeggen HELP ME PLZZZ
Ik ben een jongen en het draait toch om jou? Niet om wat mensen er van vinden, als mensen toch brutaal doen dan zeg je doe het lekker boeit me niks!

Reageer