Vraag

trager klaarkomen

  • 12 April 2024
  • 3 reacties
  • 204 Bekeken

Badge

Hey, ik ben een jongen van 16 jaar en kom altijd heel snel klaar, meestal al voor 1,5 minuut. Hoe kan ik er voor zorgen dat het langer duurt tegen ik klaarkom?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Milan_Anoniem ,

kom je zo snel klaar met fappen of alleen als je neukt of gepijpt wordt?

is je eikel misschien heel gevoelig, want dan kun je misschien je velletje wat vaker naar beneden doen in je onderbroek en dat je eikel dan meer went aan  dat er over gewreven wordt.

ik weet niet hoe vaak je aftrekt, maar als je lang wacht, dus als je maar 1 keer per week doet, dan ben je misschien ook geiler als je dan gaat aftrekken.

je kan proberen te edgen, dus dat je stopt voordat je klaarkomt en dan even wachten tot het klaarkom gevoel weg zakt en dan kun je weer voorzichtig verder gaan met aftrekken.

ik knijp dan soms in mijn piemel om tegen te houden dat ik ga spuiten. Met je duim en wijsvinger zo'n beetje op of net onder je eikel 'knijpen'. Je duim aan de voorkant (als je naar je piemel kijkt)  en dan je wijs en middelvinger zo aan de andere kant duwen op je plasbuis (die dikke, zachte 'buis’ aan de achterkant van je piemel en dan even zo vasthouden en niet bewegen totdat je voelt dat je niet meer gaat spuiten.

Ik denk dat je gwn vaker moet oefenen om niet klaar te komen en op een gegeven moment gaat het je wel lukken.

doe je je velletje helemaal naar beneden as je aftrekt of kun je je eikel niet helemaal bloot maken?

Verder weet ik ff niks.

Oh, waarom geef je je eigen piemel maar een 4 (zag ik in een ander topic), want ik vind 'm  wel nice, best groot en een beetje een bochtje vind ik ook altijd wel geil om te zien. Ik zou zeggen niks mis mee of is dat omdat je vindt dat je te snel klaarkomt?

Als je me nog iets wil vragen dat mag wel. Ik vind niet erg om dingen over mezelf te vertellen.

 

Doei,

@SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer 

 

Reputatie 5
Badge +4

Edgen

Badge

 

Danku, zal het proberen

 

Reageer