Vraag

Toompje te kort of te nauwe voorhuid

  • 23 May 2021
  • 2 reacties
  • 188 Bekeken

Badge

als ik een slappe heb dan kan ik mijn voor huid gewoon over mijn eikel schuiven maar het toompje voelt wel strak en doet soms ook pijn. ik heb geen pijn bij een stijve maar mijn voorhuid blijft gewoon over mijn eikel heen bij een stijve. ik krijg hem er ook niet over heen. ik denk dat mijn toompje te kort is maar ik wil niet naar de arts ofzo. kan het toompje niet gewoon langer groeien of moet ik echt iets doen?

Misschien dat jullie mij bij dit probleem kunnen helpen! Alvast bedankt voor dehulp!


2 reacties

Badge

Hey,

dus als je voorhuid pijn doet moet je wel naar de uroloog (eerst naar de dokter en dan krijg je eerst waarschijnlijk een créme of je wordt meteen doorgestuurd). Daar kijken ze naar je penis en besluiten ze of alleen het riempje eraf moet of de hele voorhuid. Ik heb het zelf helemaal eraf later doen en het is beter zo. Het voelt beter, maar de eerste paar dagen zijn niet fijn. Ik had 4-6 echt veel pijn, maar daarna viel het mee. 

Ik hoop dat dit je helpt 

(p.s. je voorhuid groeit volgens mij niet)

Heyy

 

Ik denk dat het het beste is om langs de huisarts te gaan. Dit is voor jouw gevoel misschien wat ongemakkelijk, maar de huisarts ziet dit vaak genoeg! De huisarts kijkt er dan naar en dan zijn er een aantal mogelijkheden. Het kan zijn dat je een zalfje meekrijgt die je op je voorhuid/toompje moet smeren zodat het langzaam wat losser wordt. Het kan ook zijn dat ze je voorhuid er (gedeeltelijk) af halen .

 

Groetjes van mij!

Reageer