Vraag

Tongen/seks met vriendin filmen?!

  • 13 March 2019
  • 10 reacties
  • 1055 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

Ik ben Lisa en heb nu een jaartje ongeveer een relatie met mijn vriendin. Wij zijn beide wel benieuwd hoe het zou zijn als je bijvoorbeeld filmt tijdens het zoenen of seks. Lijkt ons spannend en leuk om te doen. Stiekem ook best benieuwd hoe het eruit ziet dan.

Nu zitten we te denken... zullen we het nou doen ja of nee. Hiemand hier misschien ervaring mee of er een idee bij?

Hoor het graag!
Tips en ideeën zijn welkom.

Ps. De weg naar mijn relatie en nu, kan je helemaal volgen via een ander topic.

X Dikkekuslisax

10 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hoi @Dikkekuslisax ,
Als antwoord op jou vraag zou ik zeggen doe waar je je goed bij voelt. Als jij je vriendin hier in vertrouwt zou je het kunnen doen. Ik raad wel aan het niet lang te bewaren en het niet lang daarna te verwijderen. Je weet niet hoe dingen gaan lopen, de relatie kan uit gaan of iemand vind het. Maak duidelijk afspraken over de beelden en verberg/berg het ergens goed op. Verder zou ik zeggen doe wat je leuk lijkt en experimenteer dr maar op los als je maar voorzichtig bent. Hopelijk heb heb hier wat aan. Succes en groetjes van JustMyLovelyAdvice.
Hoi,

Ik heb er absoluut geen ervaring mee, maar ik raad het af! Het is niet erg als je het wil filmen, maar er is een zeer grote kans dat iemand het doorstuurt, mits iemand het te pakken krijgt. Jij bent dan niet schuldig, maar ik vind het niet zo slim.

Groetjes,
Geen_Naam
hey @Dikkekuslisax
degene die voor mij gereageerd hebben hebben denk ik wel een punt. Je kunt het doen, maar dan moet je (wie t ook filmt) wel kunnen vertrouwen en zorgen dat diegene (of waarschijnlijk jijzelf bedenk ik nu pas🙃😂) het filmpje niet doorstuurde want als zo’n filmpje door is gestuurd krijg je t nooit meer helemaal van het WorldWideWeb af dus je kunt het doen, ik denk dat het ook wel spannend zal zijn. Maar doe wel voorzichtig.

groetjes,
Je Weet
Hoi @Dikkekuslisax ,
Als antwoord op jou vraag zou ik zeggen doe waar je je goed bij voelt. Als jij je vriendin hier in vertrouwt zou je het kunnen doen. Ik raad wel aan het niet lang te bewaren en het niet lang daarna te verwijderen. Je weet niet hoe dingen gaan lopen, de relatie kan uit gaan of iemand vind het. Maak duidelijk afspraken over de beelden en verberg/berg het ergens goed op. Verder zou ik zeggen doe wat je leuk lijkt en experimenteer dr maar op los als je maar voorzichtig bent. Hopelijk heb heb hier wat aan. Succes en groetjes van JustMyLovelyAdvice.


Hey,

Bedankt voor je berichtje!
We willen het inderdaad ook niet lang houden.
Hooguit een weekend ofzo.

Ja het experiment lijkt ons hierin erg leuk!

X Dikkekuslisax
Hoi,

Ik heb er absoluut geen ervaring mee, maar ik raad het af! Het is niet erg als je het wil filmen, maar er is een zeer grote kans dat iemand het doorstuurt, mits iemand het te pakken krijgt. Jij bent dan niet schuldig, maar ik vind het niet zo slim.

Groetjes,
Geen_Naam


Hey,

Bedankt voor je berichtje. We zijn van plan als we het doen het filmpje hooguit een weekend te houden. Thx voor de tip, snap helemaal wat je bedoelt.

X Dikkekuslisax
hey @Dikkekuslisax
degene die voor mij gereageerd hebben hebben denk ik wel een punt. Je kunt het doen, maar dan moet je (wie t ook filmt) wel kunnen vertrouwen en zorgen dat diegene (of waarschijnlijk jijzelf bedenk ik nu pas🙃😂) het filmpje niet doorstuurde want als zo’n filmpje door is gestuurd krijg je t nooit meer helemaal van het WorldWideWeb af dus je kunt het doen, ik denk dat het ook wel spannend zal zijn. Maar doe wel voorzichtig.

groetjes,
Je Weet


Hey,

Bedankt voor de tips, het lijkt ons spannend en ook leuk. Gelukkig zijn wij van plan het filmpje niet lang te houden en zeker niet door te gaan sturen.

X Dikkekuslisax
Hey, dan kun je het gewoon doen! Groetjes!
Hey, dankjewel voor je berichtje.
Ja we gaan even kijken hoe en wat.

Een leuk idee of iets is verder altijd welkom

X Dikkekuslisax
Heyy x, als je wat leuks wilt om te experimenteren vinden mijn vriendin en ik het heel lekker om gelikt te worden door de ander 👅. En als je echt wild wil gaan kan je ook op elkaar gaan zitten (nee niet letterlijk) maar heet heet wel 'face sitting' 🤦‍♀️dat vind ik zelf heel geil. Xx Romy
Heyy x, als je wat leuks wilt om te experimenteren vinden mijn vriendin en ik het heel lekker om gelikt te worden door de ander 👅. En als je echt wild wil gaan kan je ook op elkaar gaan zitten (nee niet letterlijk) maar heet heet wel 'face sitting' 🤦‍♀️dat vind ik zelf heel geil. Xx Romy

Hey,

Dankjewel voor de tips!
We gaan even kijken wat we precies willen doen.

X Dikkekuslisax

Reageer