Vraag

toekijken bij seks

  • 26 August 2019
  • 4 reacties
  • 907 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb laatst iets gedaan met mn vriendin en toen heb ik toegekeken en gemastrubeerd op hoe ze seks had met 3 donkere jongens alleen vraag ik me af of dit gezond is voor de relatie

4 reacties

Als alle partijen zich er goed bij voelen, zie ik geen reden waarom het niet zou mogen of waarom het niet goed zou zijn. Wel wil ik nog even benadrukken dat jullie het echt veilig moeten doen. Al helemaal als er meerdere mensen aan meedoen.
Als alle partijen zich er goed bij voelen, zie ik geen reden waarom het niet zou mogen of waarom het niet goed zou zijn. Wel wil ik nog even benadrukken dat jullie het echt veilig moeten doen. Al helemaal als er meerdere mensen aan meedoen.
Ja maar het ding is ik trek me alleen af en kijk toe hoe jongens met haar seks hebben meer het feit dat ze me uitscheld en zegt dat die jongens veel geiler zijn maakt me geil
Dat kon ik niet uit je eerste bericht halen, dus vandaar dat ik daar niet specifiek op in ging.

Maar ook daar is niks mis mee. Waarschijnlijk heb jij een fetish/kink. In het Engels wordt hiernaar verwezen met "erotic humiliation". Hierbij vinden partners het geil om te vernederen of om vernederd te worden. Zij vernedert jou door te zeggen dat anderen beter zijn, en daar word jij geil van.

Misschien heb je nog nooit van fetishes/kinks gehoord en klinkt het raar, maar dat is het niet. Er zijn hele communities die daar aan doen. Sommigen leven zelfs in een 24/7 lifestyle gebaseerd op dat soort dingen. Een bekend voorbeeld daarvan is Master/slave, waarbij de een het "eigendom" van een ander is.
Hopelijk deden ze het wel met condooms.

Reageer