Vraag

toch niet bi

  • 29 December 2020
  • 5 reacties
  • 351 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een jongen van 14 en ik heb afgesproken met een jongen die ik heel goed ken, hij is 15. Hij is gay maar ik ben mischien bi. We hadden afgesproken om elkaar af te trekken en toen gebeurde het. Hij trok mij af maar ik keeg geen geil gevoel, ik was na 5 minuten wel klaargekomen maar zelf aftrekken voelt hetzelfde dan afgetrokken worden. Ik trok hem af en ik vond het eigenlijk niet heel geil en ik deed het gewoon. Hij genoot wel en hij is gay, betekend dat dat ik dan niet bi ben maar gewoon straight? Sorry voor mijn slechte spelling ik heb dyslexie


5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hallo,

Dat je geen geil gevoel kreeg is helemaal niet erg hoor, de ene geniet er meer van. Als je jongens niet knap vindt ben je gewoon hetero (leuk knap, verliefd). Verder zou ik ook het aanraden om het met een meisje te doen, want daar wordt je heel erg geil van (automatisch). Veel geluk ermee nog!

-flopflop🔴⚪️🔴

Badge

Flopflop13 dus ik ben gewoon hetero? Kijk ik ben 14 en ik vind jongens in het algemeen niet knap, ik raak alleen opgewonden van meiden maar het ding is dat ik soms samen ruk ervaringen/fantasieen wildde met vrienden. Daarom denk ik dan ik mischien bi ben

Reputatie 5
Badge +6

Iedereen fantaseert op die leeftijd wel eens, dat is helemaal niet raar, hoort bij de pubertijd. Maar als je dus niet op jongens valt ben je dus hetero!

-flopflop13🔴⚪️🔴

Misschien ben je wel bi maar vind je afgetrokken worden door een ander niet fijn.

 

Het kan ook dat je wel bi bent maar niet op deze jongen valt. Je wordt denk ook niet geil van elk meisje wat je ziet, dus waarom zou dat wel moeten worden van elke jongen? Of je bi bent kan ik verder niet beoordelen, dat is echt iets wat je zelf moet uitvinden over jezelf. Het heeft geen haast, je hoeft het niet te weten, je mag er zolang over denken als je wilt.

J8j8

Reageer