Skip to main content
Vraag

Tips voor vingeren en geil worden

• January 4, 2026
  • 8 reacties
  • 988 Bekeken

Forum|alt.badge.img

HIIII, ik ben een meisje van 13 jaar en heb me vandaag voor de eerste keer ECHT gevingerd. En wat ik nou bedoel met echt? eerst deed ik altijd gwn 1 vinger in mijn anus toen ik 12 was, ik dacht dat dat moest omdat ik geen vinger in mijn vagina kreeg. Ik zat dat zo diep mogelijk met mijn vinger in mijn gat en dan… zat hij daar. ik deed niks. Ik ging een film kijken en na ongeveer een half uur haalde ik mijn vinger uit mij anus. dat was het enige moment dat er dan een kreun uit mijn mond kwam. Ik liet hem er zolang in omdat als ik hem erdan uithaalde werd ik extra opgewonden. 

Ik heb vandaag mijn eerst echt vinger sesie gehad en dat ging zo:

ik ging eerst veel geile verhalen lezen. want daar word ik dan een beetje opgwonden van en had ik meer zin in de vinger in mijn kutje.  vervolgens legte ik een handoek op mijn bed en deed mijn kleren uit, alleen sokken, een een trui, ZONDER BH ERONDER hield k nog aan. ik ging mijn handen wassen en op mijn knieen zitten. Ik gebuikt ook een schoongemaakte elektrische tandenborstel..

wat mijn vraag dus is, ik ben me gaan vervelen met vingeren, ik ben na dit hierboven nog 2 uur lang doorgegaan en vond het lekker alleen ik vind het nu dood saai. Weet iemand Standjes, Andere SCHONEN voorwerpen in huis om me mee te vingeren, vinger tegnieken, en dingen die echt uniek zijn om te doen.  Dus niet dingen zoals, Vinger eens in bad of in de douch. nee echt UNIEKE dingen

kusjesss van je vriendinnn xxxxx

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen onnodige seksuele details.

8 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 5, 2026

heyy, ik ben zelf een jongen. Ik heb eerst een vraag voor jouw. Waar vind je die verhalen want ik wordt daar ook wel opgewonden van maar vindt er bijna nooit haha. Je kunt altijd bijvoorbeeld over je kussen / knuffel rijden of een pen / stift erin steken. Ik weet niet of ik je echt geholpen heb maar ja ik ben ook maar een jongen he haha

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 6, 2026

--onnodige quote verwijderd--

@druifje123 hihihi nee je hebt me niet echt geholpen, maar wel lief dat je de moeite genomen hebt xxx je girlll

--tekst aangepast wegens forumregel 6: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum--

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 6, 2026

Hee, ik ben een jongen van 14 dus ik heb niet echt verstand van vingeren natuurlijk maar misschien als je alleen thuis bent ergens vingeren waar je het normaal nooit zou doen, bijv slaapkamer van je ouders. Je kan ook misschien lingerie van je moeder (als ze dat heeft) aantrekken of misschien voor de spiegel vingeren. 

Ik hoop dat dit helpt want ik zag dat die andere jongen je niet kon helpen😬

Zelf heb ik eigenlijk ook nog een vraag: hoevaak vinger je ongeveer per week?

Voel je vrij om het te beantwoorden en als je het niet wilt is het ook goed!

Groetjes x

• Net nieuw
  • January 7, 2026

Gng ts is crazy 💀💔

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • January 7, 2026

Hee, ik ben een jongen van 14 dus ik heb niet echt verstand van vingeren natuurlijk maar misschien als je alleen thuis bent ergens vingeren waar je het normaal nooit zou doen, bijv slaapkamer van je ouders. Je kan ook misschien lingerie van je moeder (als ze dat heeft) aantrekken of misschien voor de spiegel vingeren. 

Ik hoop dat dit helpt want ik zag dat die andere jongen je niet kon helpen😬

Zelf heb ik eigenlijk ook nog een vraag: hoevaak vinger je ongeveer per week?

Voel je vrij om het te beantwoorden en als je het niet wilt is het ook goed!

Groetjes x

hiiii, elke dag! Nee deze tips heb ik al een keertje gelezen, maar bedankt voor het reageren! Ik vinger elke dag in de douch! in de avond! 

Forum|alt.badge.img

@ANOSVPAB  waar vind je die geile verhalen????? ik wil die ook lezen maar vind ze heel weinig (net als wat ​@druifje123  al zei)
groetjes meee

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • March 29, 2026

Hoi! Ik vinger mezelf ook wel eens maar ik voel dan eigenlijk niks, heb jij dit ook of heb je tips hoe je het doet? 

Xx!

Forum|alt.badge.img

@Sita12  je kan proberen over je clit te wrijven dan voel je wel wat denk iik