Vraag

Tips voor vingeren?

  • 5 May 2017
  • 4 reacties
  • 1187 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal, ik ben 12 jaar oud en vinger Ong 4/5 keer in de week. Ik vind het heerlijk, alleen ik wil een keer wat anders proberen, Zonder een dildo of seks want ik ben pas 12 en ik vind het daarom ook raar om te vragen aan Mijn ouders of ik een dildo mag. Daarom heb ik jullie hulp nodig! Dus: hoe kan ik mezelf lekker vingeren of iets anders? 🙂 groetjes Shannon!

4 reacties

Je kan verschillende standen proberen of met en stift ofzo
Hoi!
Ik vinger zelf ook vaak! Ik ben 14 en doe dan een stift in mijn vagina en doe die dan op en neer. Best lekker tijdens het vingeren maar ik ben ook nog een beginnaar en op zoek naar tips!
Reputatie 2
Badge +1
een aubergine heeft ongeveer de structuur van de penis, koop er een voor een "klein verrassinkje''
Hoi hoi, ik lees net de anderen reacties en ik wil niemand onder doen, maar het is totaal niet verstandig om iets wat niet in je vagina hoort er in te stoppen dit kan heel gevaarlijk zijn. Wat je zou kunnen proberen is onder de douche met de straal of ga anders liggen/ zitten. Je kan online dildo's kopen maar dan anoniem en het komt in een ander pakketje bijvoorbeeld als een kledingpakket. Dit zou je kunnen proberen. Veel succes!

Kusjes😘

Reageer