Skip to main content
Vraag

tips voor masturberen

• July 22, 2026
  • 4 reacties
  • 540 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi

ik ben een meisje van 12 en masturbeer wel eens graag. Ik doe het wel graag maar ik heb de fun er niet meer in het is een beetje saai aan het worden. Heeft iemand tips voor mij zoals bijvoorbeeld wat ik kan doen, welke speeltjes te gebruiken (momenteel heb ik er nog geen kijk er wel naar om er een paar te kopen), of dingen van het huishouden te gebruiken.

alvast bedankt

groetjes van mij🤍

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 22, 2026

Hey, ik ben zelf geen meisje, maar je kan iets van een deobus gebruiken of de handvat van een haarborstel

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 23, 2026

Hoi

ik ben een meisje van 12 en masturbeer wel eens graag. Ik doe het wel graag maar ik heb de fun er niet meer in het is een beetje saai aan het worden. Heeft iemand tips voor mij zoals bijvoorbeeld wat ik kan doen, welke speeltjes te gebruiken (momenteel heb ik er nog geen kijk er wel naar om er een paar te kopen), of dingen van het huishouden te gebruiken.

alvast bedankt

groetjes van mij🤍

heey ik zou een elektrische tandenborstel gebruiken echt heerlijk! in het begin even lastig maar daarna is het geweldig en wil je t op het hardst dus echt een aanrader! 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 24, 2026

Hoi

alvast bedankt

groetjes van mij🤍

heey ik zou een elektrische tandenborstel gebruiken echt heerlijk! in het begin even lastig maar daarna is het geweldig en wil je t op het hardst dus echt een aanrader! 

Wel een schone tandenborstel als je het al doet.. weg onhygiënisch en kan klachten geven. Dus pas er wel mee op. 

Ik zou kijken of je mogelijkheden hebt tot seksspeeltjes, is het meest veilige, of betere objecten zoals een schone haarborstelbestel die je nooit gebruikt verder alleen voor spelen 😉

Maya_
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • July 24, 2026

Hoi ​@Anoniemi 

Wat goed dat iedereen met je meedenkt! Wat ​@Melissa2011 aangeeft klopt alleen wel. Duobussen, haarborstels, tandenborstels of andere huishoudelijke voorwerpen zijn niet veilig om te gebruiken als seksspeeltje. Het gebruik ervan als seksspeeltje kan zorgen voor infecties (door bacteriën) of bijvoorbeeld sneetjes aan de vulva/vagina (bijvoorbeeld door scherpe randjes).

Groetjes,
Maya (De Kindertelefoon)