Skip to main content

Hoi allemaal! 
Ik ben 14 jaar en ben net begonnen met masturberen, maar ben nog nooit klaargekomen. Ik denk omdat ik normaal vingeren niet zo fijn en opwindend vind. Ik zou graag eens een seksspeeltje willen gebruiken, maar durf dit niet te bestellen. Wel zie ik op heel veel sites dat masturberen met een elektrische tandenborstel heel fijn kan zijn. 

hebben jullie tips om dit het beste te doen? Doe je gewoon een schone borstel op je clit? En hebben jullie anders nog andere ideeën om het fijn te maken?

Nou ALS je dit doet idd een schone. Maaar ik raad je aan om een vibrator te gebruiken 

Als je het doet gebruik een opzetborstel die je alleen daarvoor gebruikt en zet hard muziek op en als je het gaat doen lig onder de dekens en leg een kussen  op je onderbuik dat zorgt ervoor dat het minder geluid maakt

Ik doe het zelf ook altijd een elecktrische tandeborst bgebruiken ik hou gwn de borstel erop en do op mijn clidrodis (sorry als ik het verkeerd typ maar ik heb dyslectie) en het voelt echt fijn natuurlijk met een nieuw bovenkantje dan degene die je gebruikt om je tanden te poetsen

ow mij maakt het niet uit hoor ik gebruik voor alles dezelfde borstel. Ben ik de enige hier dan?

Ik doe zonder borstel met ondergoed aan.

ik doe het zelf niet maar ik denk wel dat dat kan ja. ik zou het zeker aanraden als je ouders kunnen kijken wat je koopt (online)

Reageer