tips voor masturberen

  • 24 December 2019
  • 13 reacties
  • 742 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi! Ik ben dus graag aan het masturberen, maar ik kom maar niet klaar… hebben jullie tips? En leuke standjes zijn ook welkom! (Ben een meisje)


13 reacties

Badge +1

Hi! Ik ben dus graag aan het masturberen, maar ik kom maar niet klaar… hebben jullie tips? En leuke standjes zijn ook welkom! (Ben een meisje)

iets groters in je vagina steken ofs met je vagina langs iets schuren je kan rechtstaand masturberen als je ligt ofzo

ja wat anoniem17_18 al zij langs iets schuren maar probeer ook eens met de douch kop op je poesje richten en dan de straal steeds harder zetten en dan kom je heerlijk klaar 

ja wat anoniem17_18 al zij langs iets schuren maar probeer ook eens met de douch kop op je poesje richten en dan de straal steeds harder zetten en dan kom je heerlijk klaar 

Ik ga het proberen! Bedankt, heb je een tip hoe je goed merkt dat je klaarkomt?

Je kan gewoon rustig beginnen met wrijven over je clitoris en dan steeds harder of een seksspeeltje erbij gebruiken zoals een dildo of vibrator.

-Dr8gon99

ehm ik kan het niet goed uitleggen het geeft een super lekker gevoel en als ik dan door ga dan is het mega gevoelig dan weet ik het

Het is voor mij een beetje akward als ik een dildo ofs koop, ik ben redelijk jong (13)… en mijn ouders vinden het al erg als ik op Snapchat zit! Heb je nog andere mogelijkheden?

Je kan gewoon rustig beginnen met wrijven over je clitoris en dan steeds harder of een seksspeeltje erbij gebruiken zoals een dildo of vibrator.

-Dr8gon99

 

Je kan bijvoorbeeld iets van een komkommer gebruiken, wel eerst afspoelen zodat er geen bacterien meer op zitten die je vagina infecteren.

-Dr8gon99

Het klinkt heel stom, maar dit heb ik al geprobeerd! Mijn ouders kwamen erachter, dus ik zoek iets wat je sowieso in huis hebt! (Echt sorry voor mijn opdringerigheid!)

Een haarborstel ?

Een pen, handvat van iets, of een tandenborstel (wel schoonmaken van te voren)

-Dr8gon99

Een pen, handvat van iets, of een tandenborstel (wel schoonmaken van te voren)

-Dr8gon99
tandenborstel! Goeie, thx

 

Een pen raad ik ten strengste af want er zit inkt en en dat kan knappen en dan krijg je er nog erg lang last van

De andere ideeën zou kunnen maar doe er dan een condoom/handschoen/boterhamzakje omheen zodat als het in je vagina knapt zoals een wortel kan je het er nog wel uit krijgen

Suc6

Gr

Badge

Gebruik je deodorant

Reageer