Skip to main content

Ik wou laatst seks met een andere jongen maar toen zijn lul in men kont ging deed het pijn en toen wou ik stoppen is dat normaal? Of komt het gewoon omdat ik verschoten was omdat het mijn eerste keer was dat ik een lul daar in had

Het is wel normaal dat het de eerste keer wat pijn doet. De volgende keer moet je genoeg glijmiddel gebruiken en degene die jou neukt moet ook rustig naar binnen gaan. Geef het altijd aan als het pijn doet of niet fijn is.

Hoi @demariev ,

het kan allebei (pijn en 1e keer) een rol hebben gespeeld. Zulke dingen gebeuren nu eenmaal.

Gebruik ruim voldoende glijmiddel en dan zou het een volgende keer misschien beter gaan, maar oefening baart kunst.

Gr. MickeyMouse

Zou het ook werken dat als ik veel op een dildo ga zitten en rijden enz dat dan zijn lul naar binnen doen ook veel minder pijn doet

Zou het ook werken dat als ik veel op een dildo ga zitten en rijden enz dat dan zijn lul naar binnen doen ook veel minder pijn doet

Kan best werken.. maar dan rek je t ook heel erg uit ( dat is waarsch oook je plan, maar onthoud wel dat “ ophouden@“ dan wat moeilijke kan gaan, al je het tè vaak doet.. elke dag ofzo…). 

Mij_Niet_Gezien 

@demariev als oefening kun je dat wel doen ja. Je moet er ook aan gewend raken dat daar iets naar binnen gaat.  Met een dildo is het hetzelfde als met seks, rustig aan beginnen en genoeg glijmiddel gebruiken.

Oke bedanky

Waar ben je aan die persoon geraakt die het let je deed?

Reageer