Hoi allemaal, ik ga ergens deze week afspreken met een meisje dat ik al heel lang leuk vind, dat hebben we al vaker gedaan en toen was het echt super flirtie enz. Dat is ook vaak zo op snap enzo. Zal ik een move maken? En zo ja hoe? Hoe weet ik dat ze als ze ja zeg ze comfortabel is? En of ze alles wel oke vind? Help mij!!!
Hoi Jaik, ik zal eens even wat proberen op te schrijven voor je:)
Ik begrijp uit je verhaal dat je graag sex wilt hebben met een meisje?
Allereerst zou ik het (als meisje) fijn vinden dat de jongen het niet te direct vraagt, maar er wel zelf mee komt. Wat denk je bijvoorbeeld met beginnen met iets leuks te doen, daarna steeds een beetje een stapje verder (eerst iets dichter naar haar toe gaan zitten/staan, daarna een arm om haar schouder, lieve woordjes of iets liefs zeggen en dan steeds iets verder door bijvoorbeeld een beetje aan haar te gaan zitten en goed naar haar reactie te blijven kijken.
als een meisje dit niet fijn vind, zie je dit vaak aan haar gezicht: Er komt een gespannen trek op, of ze kijkt niet meer vrolijk, of ze zal je zelfs van zich af duwenAls een meisje het wel fijn vindt, dan zal ze gemeend naar je lachen, vrolijk zijn/ontspannen en er van genieten.
Als je haar na een tijdje begint te zoenen (als je zo ver komt) kan je na een tijdje vragen of ze het goed vind dat jullie sex hebben. Als een jongen dit aan mij zou vragen zal ik het veel fijner vinden, dan dathij het opeens gaat doen. Als ze aangeeft dat ze dit liever (nog) niet wil, accepteer dat dan ook!
Verder is het erg belangrijk om te praten met elkaar en elkaars grenzen te verkennen!
Goodluck:)
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.