Skip to main content
Vraag

tips voor eerste keer seks

• August 18, 2026
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Dussss ik ben jongen van 14 en heb nu al een maand een vriendin. Binnenkort gaan we afspreken en vroeg ze of ik seks wou en ik zij ja en dan vroeg ze of er dingen zijn die ze niet mocht doen blablabla.... maar ik heb nog nooit seks gehad en ik ben een redelijk "akward" persoon en kom soms moeilijk los ofzoiets. Ook heb ik een blokjesbeugel maar ik denk niet dat dat een probleem is? Maar mijn vraag(en) is dus:

Iemand tips voor hoe ik moet beffen of haar tieten zuigen?

En hoe kan ik haar extra geil maken of dingen die ik kan doen die het minder akward maken?

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 18, 2026

Heyyyy ik snap je volledig

Ik heb ook een vriendje en wil ook wel sex met hem

Hier zijn wat dingen die ik geweldig zou vinden

Ja beffen en zachtjes aanraken maar niet te hard in de borsten want dat doet pijn…

Als je haar vingert dan masseer je best haar clitoris (das het knopje in haar schaamlippen)

Okkk veel geluk en laat ons weten hoe het ging!

Kusjes

F

• Net nieuw
  • August 18, 2026

Persoonlijk zuig en lik ik lief aan een clitorus dan ik alleen maar ga likken. 

Dat windt een vrouw meer op.

En de seks moet je gewoon samen uitvinden dat is het beste. Jullie moeten sowieso er beiden achter staan. Voor beide is het waarschijnlijk nieuw. 

Tip koop wel even bescherming zoals een condoom en als je het zonder gaat doen een morning after pil. Maar het beste is een condoom.

Diana
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • August 19, 2026

Niet al te veel over nadenken, gewoon doén: je merkt vanzelf wel hoe je het allemaal werkt.  Vertrouw elkaar en maak je geen zorgen als het misschien soms wat ongemakkelijk aanvoelt: het komt allemaal goed.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 19, 2026

Ummmm ik zelf nu ook dat probleem dus sorry ik kan je niet helpen