Vraag

Tips voor een vriendin

  • 2 February 2021
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb al heel lang een crush maar ik weet niet hoe ik het moet aan pakken. Hebben jullie tips laat het dan weten.

Btw ben een jongen.


4 reacties

Hoi ikbenniemand69420,

Ga wat meer met haar praten dat werkt altijd en laat zien dat je geïnteresseerd bent in haar. Ga een beetje flirten en laat merken dat je haar leuk vind. 

Als je meer tips wilt of een verduidelijking wilt moet je dat zeggen

Ik hoop dat wat aan hebt.

Succes!

Groetjes,

Klavertjes444

Reputatie 7
Badge +19

Hee

Je zou haar kunnen appen/snappen. Beetje met haar praten en als jullie paar dagen praten misschien samen afspreken? Dan kunnen jullie elkaar ook beter leren kennen. En ja als jullie vaker hebben afgesproken kan je vertellen over je gevoelens voor haar. 

Reputatie 4
Badge +3

hi, ik ben zelf een meisje

meisjes vinden het meestal leuk las je veel tijd aan ze besteed maar je hoeft niet de hele tijd je telefoon naast je te hebben om binnen een seconde te reageren als ze iets stuurt. Je kan een beetje flirten met haar en wees gewoon jezelf ga niet ineens heel afstandelijk of stoer doen want dit vinden meiden vaak juist een afknapper

 

Badge

wat bij mij het best helpt is appen met dr en zorgen dat je langzaam naar de kant van relaties gaat. als je op die manier een gesprek krijgt verteld ze je dingen die voor jou waardevol kan zijn. als je bepaalde dingen merkt dat ze op je is kan je in t echt ook er over doorgaan. als je denkt te weten of ze op je is moet je vertellen/bekennen dat je op dr bent. 

 

ps. doe dit laat in de avond want na onderzoek blijkt dat je dan opener naar mekaar bent.

 

dit werkt voor mij heel goed en veel suc6

Reageer