Tips vibrator



Toon eerste bericht

30 reacties

Badge +5
Ik had op jouw leeftijd al veel speelgoed, maar mijn ouders zijn ook wel heel openminded. Waarom durf je niet bij Etos of andere winkel te kopen? Je kunt daar vrij anoniem naar binnen, je zoekt iets uit en vraagt of ze het willen inpakken als kadootje. Als je dan de winkel uitkomt en je komt evt en bekende tegen.... Dan heb je gewoon een vrolijk doosje in je tas zitten.
Nou ja ik had het beter moeten uitleggen maar ik heb gister met de elektrische tandenborstel mijn klit eindelijk gevonden en met dat wat ik bedoel met ik kan niet vingeren ik kan mijn g spot niet vinden en over met mijn vriendin we wouden het ongeveer een jaar geleden al doen maar we hebben er geen tijd meer voor gehad maar terug naar de tandenborstel ik vind het heel fijn voelen maar zodra mijn spieren zich samentrekken ofzo zet ik hem meteen uit hoe komt het en hoe kom ik nou klaar kan iemand helpen????
Ik denk dat ik je kan helpen maar idk of dat gaat lukken?

Maar goed dat vragen of je wilt vingeren moet je langzaam opbouwen, dus je moet langzaam over het thema gaan praten. Je kan dan bijvoorbeeld vragen of zij mastrubeert en waarmee ofso, en dan daarna (na een miss gênant gesprek) kan je het wel vragen. Maar niet direct, zoals “heeeeyyy wil je samen vingeren?” Maar eerder “maar nu we er toch over praten lijkt het je misschien leuk om samen te vingeren?”

Dat is mijn methode, en misschien ook de methode van andere mensen hier...?

Good night ?
Thx

Reageer