Skip to main content
Vraag

Tips tegen natte dromen

• October 28, 2025
  • 13 reacties
  • 358 Bekeken

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4

Dus soms heb ik een natte droom, en word ik midden in de nacht wakker met een zaadvlek in mijn pyjama. Ik weet niet wat de algemene mening is over natte dromen, maar ik vind het echt heel irritant dat ik er dan in de nacht uit moet om mijn broek schoon te maken en natuurlijk niet wil dat mijn ouders erachter komen. Heeft iemand tips hoe je natte dromen kunt voorkomen?

13 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 28, 2025

Volgens mij is dit heel normaal, en hoort dit bij de pubertijd

olifant_Hocky
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • October 28, 2025

Probeer voor jij gaat slapen naar de wc te gaan of anders moet jij luiers dragen?

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 28, 2025

@Paardenfan123 het gaat er ook niet over dat het niet normaal is, maar dat het irritant is.

• October 28, 2025

Inderdaad heel vervelend voor je  :(

Tip 1: Niet op je buik slapen. Ivm wrijving is op de rug slapen beter.

Tip 2 : Voor het slapen gaan, onder de douche masturberen, kan helpen.  want tja, je bent dan al leeg. 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • October 28, 2025

Als je vaak aftrekt krijg je een stuk minder vaak natte dromen. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 28, 2025

Hey ​@PietPirat ,

Je ballen maken zaad aan en dat moet er af en toe uit.

Jezelf 's avonds aftrekken maakt je ballen leeg, neemt de sexuele spanning weg en helpt je beter slapen. 

Typ in de zoekbalk hierboven 'aftrekken hoe' als je dat topic opent dan vind je ook linken over hoe je dat doet.

Hopelijk helpt je dat je natte dromen vermijden.

Groetjes, Timmer

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 29, 2025

Wat Timmer zegt klopt volgens mij hoor 🙂

Liefs xxx Yusa 

• October 29, 2025

@PietPirat  doe al aan aftrekken? Zo nee kun je daarmee beginnen vlak voor je gaat slapen. Zo ja kun je dat ook doen vlak voor je gaat slapen. En als je je gewoon aftrekt komt er dan voorvocht/sperma uit?  En heb je onder je pyamabroek nog een onderbroek aan? Hoe oud ben je? En die plekjes in je broek worden een beetje hard dus de kans dat je moeder het gezien heeft is groot 

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 29, 2025

En die plekjes in je broek worden een beetje hard dus de kans dat je moeder het gezien heeft is groot 

Dankjewel, dat is geruststellend om te weten.😂

• October 29, 2025

Haha ja sorry 🙈

• October 29, 2025

Dankjewel, dat is geruststellend om te weten.😂

Als jij het gewoon in de wasmand gooit, valt dit wel mee denk ik. Je moeder gaat niet ieder kledingstuk van jou controleren, toch?

• October 29, 2025

Ik weet niet hoe oud je bent, en hoef het ook niet te weten. Maar ik vermoed dat jij  net in de puberteit zit. Of dat  je lichaam net is begonnen met aanmaken van zaad. Dan is je lichaam  even uit balans.  Dan is  dan  een tijdelijke fase.  

Het is erg irritant en je schaamt je ervoor.  Wat ik eerder zei, probeer op de rug te slapen. En  probeer te gaan slapen met neutrale gedachten. Ik bedoel, als jij aan je crush denkt zou je het onbewust kunnen stimuleren. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 29, 2025

Voor het slapen gaan lekker aftrekken, dan is de spanning eraf