Skip to main content
Vraag

tips pillowhumpen

• August 15, 2025
  • 10 reacties
  • 1323 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een meisje van 15 en pillowhump graag, nou is mijn vraag hoe kan ik het pillowhumoen echter laten lijken op sek??

Dit topic is gesloten

10 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 18, 2025

Wrm zou je dat willen laten lijken om echte seks. Kan je dan niet beter op zoek gaan naar een vriendje?

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+1

Hoi 15 jarige jongen hier 

ik doe dat ook ik vindt dat echt heerlijk kom beter en harder klaar ik denk vaak aan meisjes of naakt foto’s van meisjes bekijken of zelf een filmpje van een meisje bekijken die ook aan het pillow humpen is en dan de zelfde ritme aanhouden of een foto dat iemand ligt op der buik en dan denken dat ik in haar kont ga 

omdat je meisje bent kan je ook wat in je stoppen en dan op je kussen heen en weer gaan zodat je ook in je vulva gevoel hebt

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 20, 2025

@Wolf  ik vak niet op jongens én kan ook geen vriendin vinden 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 20, 2025

Hey ik kom je wel helpen

1. doe alles uit of hou aleen je ondergoed aan 
  2. ga op je knieën zitten en doe een kussen onder je
  3. zorg dat de vouw van het kussen door de spleet van je vagina en over je clitoris
  4. leun een beetje naar voren zodat je clit het kussen goed raakt
  5. maak deze beweging: start zittend leun dan naar voren schuif met je vagina naar voren leun weer terug naar acheteren ga dan een beetje omhoog dan naar acheteren
  6. doe dat de hele tijd door totdat je komt 
  7. tip je kan meer om hoog een naar beneden om het meer te laten lijken op seks

stel gerust meer vragen

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 22, 2025

@Beniknora 

Thxx

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 22, 2025

Zeg het maar als het niet lukt of dat je nog vragen hebt

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 22, 2025

@Bliblabloe  kan je vertellen wat je doet dan kan ik je nog tips geven om het beter te maken

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • December 14, 2025

Sorryy!

Mijn zus had perongelijk mijn account gebruikt voor dit en een ander topic dat ik, eigelijk m"n zus dus, hen geplaats.

Dus ik heb dit niet geschreven als 12 jarig meisje!!

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • December 15, 2025

Dus jouw zus ging op jouw account zeggen dat ze niet kan klaarkomen en wilt pillowhumpen. En nu weet jij dat dus ook. Handig van je zus

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • December 15, 2025

Hoi ​@Bliblabloe ,

We lezen dat iemand anders een topic heeft geopend op jouw account. We raden je met klem aan om jouw wachtwoord te veranderen.  Dit voor jouw anonimiteit, en voor de veiligheid van het forum.

Ook kun je overwegen om jouw gebruikersnaam te veranderen. Hoe je dat doet lees je hier:  

Groetjes, Mariska 

Dit topic is door De Kindertelefoon gesloten omdat ​@Bliblabloe aangeeft dat dit is gepost door iemand anders.