Hey, uhm ik had even een vraagje ik vind het best wel geil om met een meisje nudes te sturen maar hoe kan ik een meisje vinden die dat wil iemand tips?
Ik weet niet waar je mensen kan vinden die dit willen, maar doe het in ieder geval anoniem, met iemand die je vertrouwt en niet met mensen die je kent.
Ehmmm… ja goede vraag. Je zou het van te voren moeten vragen of ze het willen. De meeste meisjes vinden het vervelend als ze ongevraagd nudes krijgen. Je zou meiden op snap kunnen toevoegen?
Ik denk dat veel mensen het '’irritant'’ vinden om zomaar nudes te krijgen, maar misschien gewoon netjes uitleggen en dan vragen of ze het zelf ook geil vinden, we 1 tip.. altijd zonder hoofd/herkennings punten zoals moedervlekken of iets anders.
1 ding wat erg belangrijk is is toestemming. Vraag of de meid het oké vind voordat je de eerste en beste meid al direct een foto stuurt, dit schrikt sommige mensen erg af namelijk, en dat wil je ook niet hebben. Qua iemand zoeken, ik vind online altijd een beetje een risico, je voordoen als een ander is namelijk erg makkelijk.
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.