Skip to main content
Vraag

tips masturberen

• January 6, 2026
  • 3 reacties
  • 339 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hee, jongen 14 hier!

Laatste tijd met het aftrekken heb ik vaak dat ik me verveel. Heeft iemand tips? Vertel de gekste dingen en bijv als je zegt 'maak je eigen seksspeeltje' zou het fijn zijn als je uitlegt hoe. 

Als je een meisje bent (dan heb je denknik geen ervaring met jezelf aftrekken) misschien zouden jullie kunnen zeggen wat jullie geil vinden en kan ik kijken wat ik ervan vind!

Oja als je het Miss nodig hebt, mn pik is ong 15cm

Bedankt voor de tips x

3 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • January 7, 2026

@Anoniem742 

Hiervoor hebben we een prachtige lijst met wel 150 tips. https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1935215 

Ook nog: 

Wat je nodig hebt:

Pringles chips bus

“Gele” schuursponsjes 

Latex handschoen (die gele) of gewone     doorzichtige

Goede elastieken liefst die platte brede

En iets dat goed glijd vaseline of olijfolie ofzo

Zo maak je het:

De inhoud van de Pringles bus opeten of weggooien, prik een gaatje aan de onderkant van de bus (beetje in het midden). Doe de schuursponsjes in de bus helemaal rondom met de zachte kant in het midden van de bus. Zodat er een holling in het midden van de bus komt en dat vanaf de bodem tot bovenkant van de bus opvullen. Pak de latex handschoen en stop die met de vingers naar beneden in de holling van de schuursponsjes. Het polsgedeelte van de latex handschoen over de rand van de pringlesbus vouwen en vast maken met de elastiek. Pak wat vaseline ofzo en smeer je stijve piemel ermee in en stop je stijve in de bus.

TIP: klem de bus ergens voorzichtig maar stevig tussen (het blijft karton en kan dus niet tegen water) zodat je je handen vrij hebt. 

Credits aan @Aubien! Dit is zijn idee om een speeltje te maken, niet de mijne maar deze leek me goed. Is wel ok toch ​@Aubien en KT? 😊

Liefs Yusa 😘

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 7, 2026

Waarom kan niemand het woord goed schrijven? Het is “masturberen” niet “mastruberen”  

• January 7, 2026

@Yusa  👍