Skip to main content

Tips hoe om te gaan met vriend van mijn tante

• February 9, 2026
  • 5 reacties
  • 511 Bekeken

Mandy
Forum|alt.badge.img+2

Hey in de zomer vakantie waren samen op vakantie met mijn tante en haar  nieuwe vriend maar een beetje een raar gast die zat steeds te kijken als ik bikini liep of gwoon in leuk jurkje   en gaaf steeds raar op merking  daar over   dat ik niet zo over straat mocht van hem dat een hoer was ze komen dit weekend weer langs en ik weet niet wat moet doen het zus mijn moederen mijn moeder zegt laat praten hij is gek help 

5 reacties

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 9, 2026

Hiy dat zekker niet leuk om te horen als dat iemand zegt tegen je ja het lastig maar trek er niet van aan ouder mensen zijn soms lastig met mode 

iCecOfFeelOVeR
Forum|alt.badge.img

Heyy ​@Mandy,

Wat naar voor je! Ik denk dat het eerste wat je moet doen is gewoon lekker jezelf blijven en niks aan trekken van die rare vent. Wees je ervan bewust dat je gewoon zelf mag weten wat je aantrekt en dat je zeker geen hoer of iets anders bent. Het slimste wat je kan doen is denk ik of afspreken met een vriend/vriendin of gewoon op je kamer blijven en hem zoveel mogelijk ontwijken. Ten derde kun je -als je het durft- misschien proberen te zeggen tegen je tante, zorg ervoor dat je het bespreekbaar houd en dat het niet verder gaat. En weet je,  tis je moeder/vader niet hé! Hij moet zich helemaal niet met jou bemoeien! Veel succes, en weet: You are loved💕😘

Xx Lo❤️

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 10, 2026

Bedankt komt goed 

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 11, 2026

Hey wat  naar met die vent zeg voor je en hij moet zekker niet bemoeien met jou zekker niet wat je draagt  blijf gewoon je zelf 

Mandy
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 19, 2026

Hey ze waren er afgelopen weekend en hij was weer lekker bezig  ik was samen met mijn beste vriendin we zouden wat leuks doen met twee leuke jongens  maar daar gaat niet over maar mijn vriendin kwam samen klaar maken maar volgens die vriend van mijn tante  zagen we er uit als sleten en  gaf een knijp in mijn billen maar gelukkig mijn tante zegt doe normaal man 

Wat moet ik nou met deze man ik hoop dat uit gaat maar dat kan ook niet zegen