tip voor vingeren.

  • 6 April 2021
  • 1 reactie
  • 3183 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3
  • Vaak actief
  • 242 reacties

Ik zie dat er steeds vraagen komen die tips vragen om te vingeren. Dat het saai woord of dat ze niet weeten hoe je moet vingeren. En ik weet wel veel manieren maar ik heb nooit zin om alles te tiepen. dus ik wil hier al mijn tip die ik vind schijven .  *er zitten waarschijnlijk veel spelfouten in, het spijt me maar ik ben er slecht in.

0 was je handen

1 huming

Je gaat op je knieën zitten met en knusse tussen je beenen en je gaat op en neer en of heen en weer bewegen. Je kan je onder broe aan houden. Het is ook leker om te gelijke tijd je tepels/borsten te masieren.

2 strillen 

Eigenlijk het zelfde als aaien, lekker om optewaarmen/ bouwen, het kan over al je lichaamsdeelen.

3 roondjes draaien.

3.1Je draai roondjes om of over je citoris heen.

Je kan snel,langzaam ,drukkend of heel licht of meet patroonen. 

3.2 je draait  rondjes met je vinger(s) in je vagina.

Je kan de zelfd technieken gebruiken als 3.1

3.3 je kan ook roondjes draaien over je schaam lipen.  Ik vind het het fijnst bij mijn binnenste schaamlipen. 

 

4 verijven

4.1Je kan het met je heele hand doe op met vingers,  je kan over je heele vulva gaan of allen over je citoris gaan.

4.2 je kan naar lings en rechts bewegen,of van boven naar onder.

4.3 je kan ook tegen of over iets vrijven zoal je vula vrijven over de bad rand.

5 in en uit beweging

Je gaat in en uit je vagina, je kan snel,langzaam, dip,steeds sneller, steeds diper.

6 kom hier 

6.1Je maakt en kom hier beweging in je vagina (g-spot)

6.2je maskt en komhier beweging met je vinger en je vinger leg je vlak onder je citoris. 

7 tikjes

Je geeft je citoris tikjes,dit kan ook snel,langzaam,steeds sneller en patronen.

8 de schaar 

Je legt je wijsvinger en je midel vinger naast je clit in en vorm van en schaar ,dat je cilt tussen je twee vingen ligt. Je gaat met die vingers langs je clit.hoe hard en hoe snel bepaal je zelf.

9 spiegel

Je legt en spiegel neer dat je je zlef kan zien.

Je kan ook er vboor gaan zitten.

Ik vind het best geil om me te zien vingren en genieten.

10 gedruik glijmiddel. 

Het voel fijner en geiler. En als je er in wil gaat het makelijker. 

11 andere pelk

Het kan best geil zijn om op en andere pelk te vingeren. Je kan het zo spanend masken als je welt. Gwoon in de badkamer of op de wc. Of op school tijdens les.  

12 douchekop 

De douchkop woord vaak gebruikt. 

Je zet hem zo hard als je wil en rigt de straal op je clit. 

 

14 sekstoys 

Er zijn heelveel soorten seks toys.

Dus als het bovenstaande alemaal niet wert podeer dan en seks toy.

15 tepels

Hier zijn meerdere manieren voor ik hou er van om mijn tepel tussen mij wijsen middel vinger te houden en er over heen gaan met mijn duim

 

 

 

Je kan de tips combinieren .

ik doe mestal dit:

2,strillen ,15 tepels

4 vrijven (met mij heele hand over mij vulva)

1 humping,15 tepels

3.3 roondjes draaien over mijn binnenste schaamlipen. 

3.1 rondjes draaien over mijn clit 

3.2 roodjes draaien in mijn vagina

5 in en uit beweging (met dildo)

Te gelijke tijd verijven over mijn clit 

Ik hoop dat iemand er wat aan heeft.

Bedankt voor het lezen.

 

 

 

 


1 reactie

Reputatie 4
Badge +3

.

Reageer