Skip to main content
Hoiiiii,



Ik had mijzelf een tijdje niet afgetrokken omdat ik er geen zin in had. Aan het einde van de week ging ik mij weer aftrekken (ik had het een week niet gedaan) maarhet voelde lekker maar tergelijker tijd raar, ik kreeg een beetje buikpijn en mijn ballen gingen een beetje pijn doen, later werd het steeds erger omdat ik door ging met aftrekken, denk ik. Maar toen ik klaarkwam was het de eerste twee stralen nog wel lekker maar daarna voelde ik er niks meer van, ik bleef maar spuiten en er lag best wel wat op mijn buik, als het zo door ging dan liep het er af. Maar uiteindelijk stopte het.



Maar mijn vraag is: is die buikpijn normaal die ik even kreeg en die pijn aan mijn ballen? En heeft iemand anders nog ervaring met een grote zaadlozing?



Groetjes
Ikben een meisje dus heb er geen verstand van maar het lijkt mij omdat he het lang niet gedaan hebt
Ehm, je zou het moeten herhalen om te checken of die klachten erdoor komen.

Wij kunnen dat lastig bepalen....



Mocht jij je er zorgen over maken, dan kun je er altijd mee naar de huisarts.



Het is aannemelijk dat je een grotere zaadlozing had, doordat je een tijd lang niet klaargekomen was.

Zaadcellen worden na een bepaalde tijd wel afgebroken, dus langer dan enkele dagen hoort niet al te veel effect hebben.



@M12G kan je misschien helpen , mocht dat vaak voorkomen.

Hij heeft redelijk wat ervaring daarmee.
Hi Thomasssss,

Ik werd geroepen door @Menspersoon. (grapje)



Je buikpijn is denk ik het gevolg van dat je je ballen aanspreekt, na een wat langere tijd. Het zijn dus eerst je ballen en dan de buikpijn. De zenuwen uit je ballen staan kennelijk in verbinding met je buik.



Het is een bekend gevoel, maak je geen zorgen.

Ik heb zelf wel dat het orgasme wat gestoord overkomt. Niet lekker, zo wat jij beschrijft, een anti-climax. (tegenovergestelde v orgasme) Ik ruk normaal 2x per dag en krijg dat gevoel al als ik een dag zou overslaan. Ik heb een sterke spermaproductie.



De buikpijn gaat daarna weer snel over. En na een dag sperma aanmaak zal je orgasme weer sterk aanvoelen!



Als je een grote spermaproductie hebt, geef je ook meestal veel sperma als je klaarkomt. Als ik met andere jongens vergelijk, dan kom ik meestal heviger klaar: Het klaarkomen duurt langer, Ik heb meer stoten sperma en het spuit verder weg. Als ik ver spuit voelt het orgasme heel krachtig!



Als je hierover nog vragen hebt, stel ze gerust!

Geluk!
Oké bedankt @M12G en @MENSPERSOON ?
Ik zou dus gewoon wat vaker rukken. 🙂
hmm, ik ruk soms een week niet en ik heb er geen last van.

Ik doe het voor de voordelen (je moet maar eens nofap opzoeken).

Nofap benefits fzo, en dan kan je misschien meer mensen vinden met dit probleem. 🙂

Reageer