Vraag

Tijdens het aftrekken had ik geplast

  • 24 June 2020
  • 6 reacties
  • 633 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik had toen ik een jaar of 14 jaar was. Dat was de allereerste keer dat ik aftrok. Terwijl ik aant het rukken was. Geplast. Dus ik was effe bezig met rukken en ineens kwam er plas uit mijn piemel gespoten. Ik voelde voor het kwam een zalig gevoel. Ik vond het zo heerlijk. Maar ik had verwacht dat er sperma ging komen. En geen plas maar ik vond het wel spectaculair. Is dit bij jullie ook al  voorgekomen? 


6 reacties

Dit is geen plas, maar word voorvocht genoemd

Het werkt soort van het zelfde als sperma, alleen er zitten geen zaadcellen en andere bestanddelen in

Groetjes

Ten eerste: In voorvocht zit zeker wel sperma.

Ten tweede: Het hoeft niet perse voorvocht te zijn maar kan wel plas zijn, in dat geval moet je langs dokter gaan. Was het echt geel of?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo anoniemegast43,

 

wat goed dat je meedenkt en wil helpen! De informatie die je geeft, klopt alleen niet helemaal.

In voorvocht zit namelijk geen sperma. Er kan alleen sperma in voorvocht zitten, wanneer de jongen eerder al klaargekomen is en daarna niet geplast heeft. Dan zou het kunnen dat er ‘oude’  spermacellen in het nieuwe voorvocht zitten.

 

Groetjes, Marieke

De Kindertelefoon

Badge

het kan zijn dat je daarvoor al moest plassen. of dat het door je opwinding meer ging werken waardoor je moest plassen. het gevoel is dan net als klaarkomen maar er komt dan eigenlijk gewoon plas uit. dit is niet ernstigs en kan iedereen gebeuren.

Beste @Marieke oh sorry ik had dit namelijk gelezen in mijn bio boek… bedankt voor het verbeteren!

Badge

het kan zijn dat je daarvoor al moest plassen. of dat het door je opwinding meer ging werken waardoor je moest plassen. het gevoel is dan net als klaarkomen maar er komt dan eigenlijk gewoon plas uit. dit is niet ernstigs en kan iedereen gebeuren.

is dit niet tijdens de sex zo?

Reageer