Skip to main content

tiener worstelaars en hun piemel

• May 1, 2025
  • 6 reacties
  • 653 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb de laatste tijd veel videos gezien van jongens die worstelen en vroeg mij af waarom ze bijna allemaal hun piemel recht omhoog leggen, dat is toch niet confortabel, waarom wordt dat gedaan? (Als je worstelt antwoord pls)

6 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 1, 2025

Ik heb geen idee, maar als ik mag gokken is dat als ze een stijve krijgen, niet iedereen dat direct ziet, omdat hij al omhoog ligt.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 1, 2025

Ik heb geen idee, maar als ik mag gokken is dat als ze een stijve krijgen, niet iedereen dat direct ziet, omdat hij al omhoog ligt.

Dat was idd ook al mijn vermoedde, alleen ik vraag mij dus af als dat echt zo is en als dat echt ooit gebeurd. Want dat is mij echt nog nooit opgevallen, jouw wel?

• May 1, 2025

Ik denk dat dat is omdat vaak hun been geklemd zit met de andere zn lichaam, en als je piemel er dan tussen zit dat veel pijn doet

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 1, 2025

Ik denk dat dat is omdat vaak hun been geklemd zit met de andere zn lichaam, en als je piemel er dan tussen zit dat veel pijn doet

Dat zou inderdaad ook kunnen, ken je iemand die worstelt?

• May 1, 2025

Dat zou inderdaad ook kunnen, ken je iemand die worstelt?

nee ik denk dat gwn

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • April 5, 2026

Hallo ik ben zelf worstelaar meestal gebreurt t van zelf als je het aantrekt is beetje strak daarom of tijdens het worstelen