Skip to main content
Vraag

Tepelpiercing

• August 11, 2025
  • 2 reacties
  • 395 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hoi hoi

Mijn zus, ze is 19, heeft een paar weken geleden haar tepels laten piercen. Ze is natuurlijk al volwassen, dus onze ouders konden haar niet tegenhouden. Ze weten het wel en zijn er wel oké mee denk ik. Ik heb ze gezien en een paar keer aan geraakt en het ziet er zoooo geil en mooi uit,

Ik ben 16 en ik mag ze ook zetten, zonder goedkeuring van mijn ouders. Er is ook een shop dit dat wel wil doen. Ik ben best wel onderdanig en mijn vriendje zou het ook heel graag willen dat ik ze neem, dus dat maakt het extra interessant.

Ik weet alleen niet of en hoe ik het aan mijn ouders moet vertellen. Geheim houden is denk ik te lastig en ik wil ook niet liegen ofzo. Maar sinds ik weet hoe mooi en geil het is, wil ik het echt graag .

Zijn hier meiden/jongens die piercings hebben op andere plekken dan oren?

Liefs

Kim

2 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 11, 2025

Ik wil een oorpiercing maar dat mag niet van mijn ouders tot dat ik 16 ben. Dus ik moet helaas nog even wachten. Ik wil misschien ook een navel en neus piercing, maar dat zal helemaal niet mogen. Ik vind een navelpiercing echt sexy

Meris
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • August 11, 2025

Ik mag al een oorpiercing, maar ik wil graag een neuspiercing, maar ik ben nog te jong.

Ik zou het erover hebben met je ouders, en als het er niet me eens zijn BOEIE.

Jij wil het, en je ouders moeten er gewoon lekker mee dealen.

suc6 meiddd