Vraag

Teleurstelling na het vingeren?

  • 27 July 2018
  • 2 reacties
  • 414 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oké, ik heb een heel rare vraag.

Maar goed.
Ik heb mezelf net voor het eerst gevingerd (“yay leuke info, thanks!”) Ik durfde nooit verder te gaan en zat ik alleen een beetje aan mijn clitoris. Maar vandaag, vraag me niet hoe, maar opeens zat mijn vinger ‘erin’. En ik zat eerst een beetje verbluft zo van; wacht wat? Maar toen ging ik een beetje uitproberen hoe het voelde enzo, en ik dacht: nou is dit het serieus? Misschien heb ik wat fout gedaan, want ik had me er echt veel meer van voorgesteld.. 😃 Het leek me echt super fijn maar dit was nou niets bijzonders, het voelde zelfs eerder raar. Heeft iemand dezelfde ervaring, moet ik het gewoon nog een paar keer proberen tot ik misschien wel een fijn gevoel krijg? Het is dus een beetje raar, maar liever anoniem dan dat ik het vraag aan mijn moeder of een vriendin (aaaawkwaaard). Dus neem me aub even serieus want ik wil best graag weten of anderen dit ook zo ervaren of dat het aan mij ligt :)

Xx

2 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Allereerst is het helemaal geen rare vraag. Ten tweede; ik ben geen meisje dus ik kan niet uit eigen ervaring verslag doen. Ik weet echter wel dat het vaker voorkomt dat de eerste keren vreemd kan aanvoelen. Wat totaal niet gek is, want je hebt het nog nooit gedaan en je duwt toch iets voor de eerste keer in je lichaam op een gevoelige plek. Het ligt dus niet aan jou, maar gewoon aan de ervaring.

Ik zal het zeker nog een aantal keer proberen, want je moet eerst nog ontdekken hoe het allemaal werkt en belangrijker; wat voor jou werkt. Dit kan gerust maanden/jaren duren en zelfs dan nog kun je later erachter komen dat je een andere techniek toch prettiger vind. Je steekt niet even een vinger in je vagina en het voelt alsof je een god bent. Zo simpel is het helaas niet. Je moet er ook wel wat voor doen. Nogmaals ik kan niet uit eigen ervaring vertellen (dus misschien zeg ik wel de raarste dingen), maar ik denk dat je het nog een aantal keer moet proberen. Onderzoek bijvoorbeeld of je ondiep of dieper prettiger vindt en welke beweging je evt lekker vindt. Het is niet vreemd dat het vreemd voelt in het begin. Als het te apart en niet prettig voelt hoef je het niet te doen. Hou het dan maar bij je clitoris en ga het later nog eens ontdekken. Hier is ook helemaal niets mis mee. Je moet voor jezelf bepalen of je dat vreemde gevoel wil ‘trotseren’ om uit te zoeken hoe het nou werkt en wat je moet doen. Het prettige gevoel komt dan vanzelf.
Hoi,
Het is heel normaal je moet gewoon van alles proberen andere standen andere manieren en ik spreek uit ervaring want ik ben zelf ook een meisje maar je kunt ook iemand anders je laten vingeren heel misschien dit klinkt heel raar maar wil je beste vriendin het wel bij je doen

Reageer