Vraag

Teelbalpijn na zware opwinding

  • 6 July 2021
  • 1 reactie
  • 226 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey hey

Beetje genante vraag. Om even de situatie te schetsen, ik was aan het snappen met een jongen and things got further en we zijn geeindigd met nudes te sturen. Het ding is, ik ben echt nog nooit zo geil geweest, nee serieus, nog nooit. Hij vroeg me om dinges te sturen en da deed ik en in ruil kreeg ik van hem nutting videos waar ik oprecht zo geil van werd. 

We ware submissive en dominant bezig, en hij deed me dus allemaal dinges doen. Ik werd er zoooo geil van da ik welgeteld 34min heb gemasturbeerd met hem. Echt waar het beste en langste dat ik ooit heb gehad. Maar na 25min bezig te zijn kreeg ik beetje pijn in mijn ballen. Na 34min was hij klaar en kwam ik dus ook klaar dankzij zijn filmpjes maar nu heb ik nog steeds veel pijn in mijn teelballen, ook na het klaarkomen heb ik nog pijn.

Is dat normaal? En waarom heb ik dit? Kan ik er iets aan doen want het doet echt veel pijn.

Groetjes, bedankt!


1 reactie

Ik zou het nog even aankijken. ik ben natuurlijk geen arts en heb erop zeker niet mega veel verstand van, maar zou me goed kunnen voorstellen als 34 minuten masturberen best een belasting is van je teelballen. Als het goed is trekt het vanzelf weg. Zo niet, dan is het verstandig om een bezoek te brengen aan je huisarts. Succes!

Reageer