Vraag

team douchen

  • 24 March 2019
  • 3 reacties
  • 987 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb een vraag me ik zit op voetbal en we douchen gezamenlijk alleen ik ben een beetje klaar met me schaamhaar alleen in me team heeft iedereen schaamhaar dus ben ik bang dat ik raar wordt aangekeken
wat zal jij doen en wat is mooi als schaamhaar

hoor graag van jullie

ruben

3 reacties

Hoi Ruben

ik zou gewoon het genen doen waar jij je fijn bij voelt en Miss hebben andere uit jou team hier
ook wel last van en help je hun ook door dat ze zien dat jij het ook gewoon afscheert

hopelijk heb je hier genoeg aan anders hoor ik het wel
Hey!

Ik denk inderdaad ook dat je echt gewoon moet doen wat jij het handigste vindt, en daar heeft niemand zaken mee.
Wat mooi is is voor iedereen anders.
Probeer je er dus niet te veel van aan te trekken en probeer gewoon te gaan gewoon douchen, zonder je er ongemakkelijk bij te voelen.

Groetjes
Lot
@wiebenikruben Ik weet van mijn pa die is 36 jaar dat tussen 2000 en 2016 kaal scheren een Mode trend was. Tussen 1970 en 1999 was een bos schaamhaar gewoon Hot. Met de komst van de Hipster baard mannen rond 2017 is schaamhaar, okselhaar, borsthaar weer helemaal terug.
Ik heb ook schaamhaar en vindt het gewoon een teken van puberteit en mannelijkheid. De meeste jongens 7 van de 10 hebben of schaamhaar of getrimd.

Hoezo ben jij klaar met schaamhaar.. heb je er last van of schaam je

Reageer