Skip to main content
Vraag

te veel zin in sex

• January 15, 2026
  • 21 reacties
  • 1424 Bekeken

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4

ik wil gwn zo graag sex en ik kan niemand vinden😩😩 hoe vind ik een meisje die ook sex wil. iemand leg het me uit!!!

21 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Wil k ook man . Vriendin zoeken en een goede relatie bouwen. 1 week relatie hebben betekent niet meteen neuken 

• January 16, 2026

laat het gewoon op je af komenn

succeesss :)

Forum|alt.badge.img

Ik wil wel eig ik heb hetzelfde.  Mr hoe oud ben je

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 17, 2026

ik ben 14 hz?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 18, 2026

Veel meisjes willen het liefst seks met iemand voor wie ze ook iets voelen.  Niet hoi-neuken-doei maar eerst wat verliefdheid en kusjes en handjes vasthouden en dan pas het Echte Werk.  Er zijn er natuurlijk die je willen bespringen  zonder meer maar ik denk toch dat die een minderheid zijn.  Probeer dus een leuk meisje te vinden die jou ook leuk vindt en misschien wordt het dan wel wat met je zin in seks.

Anders wachten tot je 18 bent en dan mag je naar een prostituee. 

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 18, 2026

mr niemand vind me leuk

user232932
  • Weet de weg
  • January 18, 2026

Bruh je bent 14 ga je bezig houden met huiswerk maken ofzo

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • January 18, 2026

De reactie boven is een beetje bot maar wat je moet doen is het afwachten. Relaties zijn zoals Diana zegt niet seks maar veel meer dan dat.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 18, 2026

​@nissangtrje er is zeker ergens een meisje dat jou leuk vindt.  Doe een beetje beter je best: wees grappig en aardig en laat zeker niet merken dat het je om de seks te doen is want dat vinden meisjes maar creepy.  En ga ook niet de loser uithangen omdat je nog niemand hebt of nog nooit seks hebt gehad: dat is een afknapper voor elk meisje.

Durf je meisjes aan te spreken?  Begin met die in je klas en dan ga je steeds verder en dat vind je er wel eentje dat jou zitten.  Succes!

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 22, 2026

Bruh je bent 14 ga je bezig houden met huiswerk maken ofzo

oke en waar maak jij huiswerk voor?

Maya_KT
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • January 22, 2026

Jullie gaan off-topic, willen jullie bij het topic blijven?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 22, 2026

ik wil gwn zo graag sex en ik kan niemand vinden😩😩 hoe vind ik een meisje die ook sex wil. iemand leg het me uit!!!

Hi, ik wil ook heel erg graag. ik ben een meisje? Wil je je over sex praten?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 26, 2026

​@JOEHOE en waarom precies en hoe oud ben je want ik ben 14 jaar en dat is erg jong

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 28, 2026

Hi, ik wil ook heel erg graag. ik ben een meisje? Wil je je over sex praten?

oke?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 28, 2026

​@JOEHOE en waarom precies en hoe oud ben je want ik ben 14 jaar en dat is erg jong

ik ben 13

Hello
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 29, 2026

14 of 13 is niet jong, want ik ken iemand en die had het ook op zijn 13e. En dat zou ik ook graag willen!!!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 30, 2026

het is geen wedstrijd, je hoeft het niet zo vroeg gedaan te hebben, wees niet te gretig, zometeen werkt het je nog tegen

Linax
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • January 31, 2026

14 of 13 is niet jong, want ik ken iemand en die had het ook op zijn 13e. En dat zou ik ook graag willen!!!

Heyy, ik ben het helemaal eens met ​@Diana, ​@ghast en ​@user232932, 14 is echt jong om seks te hebben met een meisje, geniet nog even van je leven op een andere manier. En ​@Hello, het kan idd wel dat iemand op z'n 13e al seks had, maar dit betekent niet dat het meteen kan, het is natuurlijk niet verboden ofzo, maar ik denk dat het gewoon veel gezonder is om pas op je 18e te beginnen, 13 is echt jong, ik wist op mijn 12e überhaupt bijna niet eens wat seks was.

nissangtrje
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 31, 2026

mr ik ben 14 en dit jaar 15 

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 1, 2026

Hey ik snap dat je het graag wilt maar zoek de juiste meisje voor je 

Ik was zelf 14 met mijn eerste keer ik had best veel  aandacht van jongens nog steeds  hoe ik er uit  zie ik ben best mooie meisje met beste mooie rondigen ik heb  er geen spijt van mijn eerste keer was 

Jeffrey
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 2, 2026

Hey begrijp dat het wil maar zoek een leuke vriendin ik was toen 14 en mijn ex ook de eerste keer was echt lekker je hoort vaak van de eerst keer  lukt niet maar bij ons was echt geweldig en ik blijf slapenÂ