Skip to main content
Vraag

Te veel sperma in ballen....

• September 5, 2025
  • 7 reacties
  • 1013 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi Hoi , ik ben dus gisteren naar de dokter geweest en die zei dat ik dus een sperma ophoping in mijn ballen heb. Ik weet niet precies hoe en wat maar er is dus te veel sperma aanwezig. Daarom kan ik dus vaak niet klaarkomen. De dokter legde uit hoe ik wel kon klaarkomen maar toen ik het probeerde zat mijn hele bed dus onder het sperma. Dit zag mijn moeder. Nu is het heel erg raar om met haar te praten… Iemand tips???

7 reacties

• September 5, 2025

@anoniem3434  je moeder wilt je alleen maar helpen dus nee het is niet raar. Alleen is het wel dat het bij het ene gezin makkelijker is dan bij het ander gezin om hierover te praten

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 5, 2025

Eergisteren had je nog een natte droom op school, dus heel veel opgehoopt sperma kun je dus biet gehad hebben.

Jongens hebben echt nooit genoeg sperma om hun hele bed onder de spuiten.  Meer dan een paar vlekken geeft het niet; je hebt ballen, geen emmers.

• September 5, 2025

Hallo ​@anoniem3434  bij sperma gaat het om milliliters. Dus je hele bed vol, zal wel een overdrijving zijn. Hier hoeft dat niet hoor. Vertel wat er aan de hand is en dan kunnen we je misschien helpen. Wat had de dokter gezegd? Wat is die nieuwe manier van klaarkomen?  ik kom graag klaar dus vertel eens.

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • September 5, 2025

raar verhaal klopt iets niet 

• September 6, 2025

Nu ik de reacties hierboven lees geloof ik het ook niet meer zo dat het hele bed onder zat

Forum|alt.badge.img+3

Tip om je moeder de rommel te besparen. Doe zelf daarna je bed in de was en vraag hoe dan de wachmachine werkt als je dat nog niet weet. Je moeder snapt echt wel dat jij soms masturbeert.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 12, 2025

viel wel mee ik overdreef misschien maar het was wel echt heel veel hoor