Beantwoord

Te veel aftrekken

  • 13 August 2019
  • 6 reacties
  • 1033 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik heb een vraag ik trek me nu al 5 jaar bijna elke dag af toen ik 10 was begon ik al met aftrekken en had op me 10e ook al sperma is het erg dat ik me al 5 jaar lang bijna elke dag aftrek?
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 August 2019, 23:59

Bekijk origineel

6 reacties

Hi Bamdiekanerwatvan,

Er is geen norm of grens van hoevaak rukken per dag mag. Als je zelf comfortabel bent met een keer per dag, dan moet je dat vooral doen. Het is goed om jezelf te kennen.

Weet alleen wel, dat dit snel overloopt op een drang. Net als met alcohol en drugs, kunnen je hersenen verslaafd raken aan het stofje dat vrij komt als je klaar komt. Geen ongezonde verslaving natuurlijk, maar wel als je er niet mee kunt om gaan. Het gevaar hier mee is dus dat je bijvoorbeeld op schoolkamp gaat, en dan niet in slaap kunt vallen omdat je hersenen dat stofje nog niet hebben gekregen.

Maar als je zelf denkt, dat je hier geen last van hebt, want het kan net zo goed niet als wel, dan houd ik je niet tegen.

Fap ze 😉
Vind je het zelf niet saai worden als je dat elke dag vijf jaar lang doet?

Het is niet schadelijk trouwens.
Is juist lekker toch
Is juist lekker toch
Dat klopt xD
Vind je het zelf niet saai worden als je dat elke dag vijf jaar lang doet?

Het is niet schadelijk trouwens.

Ja tis uit eindelijk wel wat saaier maar ja ik doe het ook wel is samen met vrienden
Ik trek me ook van mijn 10de af . En doe het nu ongeveer 4 jaar . Ik ben zelf heel wat jaartje droog klaar gekomen . Ik begrijp niet waar jij je zorgen over maakt .

Reageer