te vaak masturberen

  • 9 December 2020
  • 6 reacties
  • 368 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo,

ik heb het gevoel alsof ik te vaak masturbeer. Ik masturbeer gemiddeld 3 tot 5 keer per dag. dus ongeveer 30 keer per week. als ik het voor de 3de keer doe op een dag dan begint het pijn te doen maar ik ben dan zo geil dat ik niet meer kan stoppen. Is dit normaal? en wat moet ik doen als het pijn doet? ( ik ben 15 trouwens weet niet of dat relevant is )


6 reacties

hallo,

ik heb het gevoel alsof ik te vaak masturbeer. Ik masturbeer gemiddeld 3 tot 5 keer per dag. dus ongeveer 30 keer per week. als ik het voor de 3de keer doe op een dag dan begint het pijn te doen maar ik ben dan zo geil dat ik niet meer kan stoppen. Is dit normaal? en wat moet ik doen als het pijn doet? ( ik ben 15 trouwens weet niet of dat relevant is )

Ik zou je hier niet bij kunnen helpen ik heb zelf namelijk een micropenis

groet, 

Luuk

hallo,

ik heb het gevoel alsof ik te vaak masturbeer. Ik masturbeer gemiddeld 3 tot 5 keer per dag. dus ongeveer 30 keer per week. als ik het voor de 3de keer doe op een dag dan begint het pijn te doen maar ik ben dan zo geil dat ik niet meer kan stoppen. Is dit normaal? en wat moet ik doen als het pijn doet? ( ik ben 15 trouwens weet niet of dat relevant is )

Ik zou je hier niet bij kunnen helpen ik heb zelf namelijk een micropenis

groet, 

Luuk

hallo luuk, zou je alsjeblieft serieus willen antwoorden en niet grappig proberen te zijn. alvast bedankt

Badge

Hey mathijs 

ik ben aram en heb dit provleem ook gehad. ik vondt mijn moeder zo geil en trok me nog vaker dan jij om haar af. de oplossing was haar te neuken doe ga je moder gewoon neuken 

Reputatie 2
Badge +3

hoii,

 

Jongens reageer alsjeblieft even serieus!

Ik kan hier dus echt niet tegen want wij meisjes hebben hier geen verstand van maar jullie kunnen hem miss wel helpen...

 

Dus maak er geen grapje van dankjewel!

 

Srry hier heb je niks aan maar ik wou t wel even gezegd hebben.

Xxx

Reputatie 2
Badge +3

hallo,

ik heb het gevoel alsof ik te vaak masturbeer. Ik masturbeer gemiddeld 3 tot 5 keer per dag. dus ongeveer 30 keer per week. als ik het voor de 3de keer doe op een dag dan begint het pijn te doen maar ik ben dan zo geil dat ik niet meer kan stoppen. Is dit normaal? en wat moet ik doen als het pijn doet? ( ik ben 15 trouwens weet niet of dat relevant is )

Ik zou zeggen bouw het langzaam aan af:

eerst 3 keer

dan 2 keer 

dan 1 keer per dag

Ik zelf trek ongeveer 1 keer af per dag en dat is dan echt geil. Maar je doet wat je wil.

 

Groetjes,

Anonympie

Badge

als het pijn doet moet je stoppen!

Reageer