Skip to main content
Vraag

te strakke voorhuid?

• September 10, 2025
  • 6 reacties
  • 521 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben 14 jaar oud en ik heb een vraag: ik kan mijn voorhuid makkelijk over mijn eikel doen als hij slap is en dus gw goed schoonmaken enz, maar als hij stijf is kan dat bijna niet en doet dat veel pijn als ik dat probeer, ik kan wel gewoon normaal aftrekken enz. Is dit  normaal?

6 reacties

• September 10, 2025

@Helper210  dus dan doe je met aftrekken je voorhuid niet zover naar beneden?

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 10, 2025

Hey ik heb precies hetzelfde, slap lukt het best makkelijk en kan ik het goed schoonmaken, maar stijf krijg ik hem niet eens over de eikel heen, maak me er ook een beetje zorgen over...

• September 11, 2025

Eens proberen als je al even onder de douche staat of al even in bad zit 

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 12, 2025

Je kan het proberen VOORZICHTIG  wat op te rekken een aantal weken, met vaseline of babyolie. Zijn oefeningen voor, maar dan moet je eerst weten of het toompje (draadje waarmee je voorhuid aan je eikel vast zit) te kort is of dat echt de opening van je voorhuid te krap is.

Forum|alt.badge.img+1

heb dit ook

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 17, 2025

heb dit ook

Hoi, vervelend dat jij er ook last van heb, ik zag in je andere reacties dat je (nog) niet aftrekt, zou je dat wel willen, maar lukt niet door te strakke voorhuid? Lijkt me heel irritant als het daardoor niet lukt. Misschien heb jij ook wat aan de oefeningen die zijn genoemd? Succes ermee en anders effe langs de dokter.